έχε το νου σου στο παιδί..




Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

To Tανγκό των Χριστουγέννων..

22-12-2012
"Ζούμε τις μεγάλες μας στιγμές
Στα πιο άθλια χρόνια
Χρόνια που δεν ήρθαν από μόνα τους
Το λίγο των ανθρώπων τα φερε
Ο λα Αγάπη μου
Ο λα τ' αγαπώ
Ο λα
Ο τι είναι δικό σου....
Από μόνο του και δικό μου
Σαν μεταλαβιά
Σαν ηλιαχτίδα
Κάτω απ'την Ακρόπολη
Σαν πέταγμα του κύκνου
Σαν το σώμα σου κατω απ΄την ανάσα μας
Σαν Χριστούγεννα ΜΑΖΙ
Τόση Αγάπη
Να ακουμπήσω στα χείλη σου
Σαν καλημέρα ΜΑΣ..

 Ηθελα να σου πω Σ αγαπώ..
Ηθελα να σου πω ότι μου λειπεις ..
Ήθελα να σου πω ότι θα Σ αγαπώ πάντα ..
Πάντα αγάπη μου, ναι δεν φοβάμαι τη λέξη πάντα..
Γιατί τη νοιώθω...
Σ' αγαπώ σαν Φως μες το σκοτάδι μου..
Σαν νερό στη δίψα μου
Σαν το λουλούδι της ερήμου..
Το πρωί διέκρινα το γιατί σου..
Αγάπη μου Αγάπη μου Αγάπη μου..

Εδώ είμαι ..να σου χαμογελάω!
Να, Σ' αγαπάω..
Να, Σε θέλω..
Καρδούλα μου,
Γραφω μια λέξη ..
Γράφω: Αγάαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααπη μου..."

                                                              ``````````````
".....Ματαιοδοξούμε μες την υποκρισία, τη δυστυχία των ευχών μας ...
Αν δεν γίνουμε στάχτη σαν κοινωνία, αποκλείεται αυτή η κόλαση των διεστραμμένων μυαλών-των πλουσίων που κυβερνάνε τον κόσμο, να αφήσουν να χαμογελάσουν τα παιδιά στο μέλλον..
Στη δική μας μικρή χώρα οι άνθρωποι σαν κοτόπουλα κάνουν σβούρες γύρω απ΄ την κατάθλιψη του θεαθήναι...σαν ερπετά αύριο θα ξαναγλύφουν πάλι την διεστραμμένη εξουσία.
Θα ανάβουν κεριά για μια άλλη ζωή, που δεν θα υπάρξει ποτέ..
Οι αυταπάτες απλώθηκαν σαν επιδημία..
Οι φασίστες με τα αχρηστεμένα σάπια μυαλά τους, αφήνονται και κυβερνούν τη χώρα ...
Τι να πεις μ' ένα πασοκονεοδημοκατρικοφασιστοειδές ανθρωπάκι που αρέσκεται να το ταΐζουν ψέματα και δηλητηριώδεις κονσέρβες ...
Η χώρα μας είναι βαθύτατα άρρωστη...
Έρχονται γιορτές, θα περισσέψει πάλι το ευχολόγιο της υποκρισίας ...
Χρόνια ζούμε το ίδιο παραμύθι...
Το κοριτσάκι με τα σπίρτα πέθανε πια...
 χρόνια ολοκληρα η επαρχία θα ζει και θα πεθαινει
κάτω απαό τις ίδιες αμαρτίες που κατατρωνε σαν σκουλήκια την ανθρώπινη ψυχή.
Ο νεοπλουτισμός του φαίνεσθαι και η αδράνεια του νου, αναζητάν δρόμους αδιεξοδους..

Θα πιστευω πάντα ότι μια χώρα χωρίς σκέψη είναι καταδικασμένη να γκρεμοτσακισθεί και να πέσει μες στα σκατά της τηλεόρασης και της κομματικής αγυρτίας..
Όλα για πούλημα, όλα πυροτεχνήματα..χαζοχαρούμενα σκηνικά θα φωτίσουν τούτες τις μέρες και μετά ο θανατος ..παντού ο θανατος.
Άνθρωποι στειρωμένοι από κάθε ιδανικό ζωής, προσκολλημένοι στις αγκυλώσεις του παρελθόντος, κρεμασμένοι στα κουτιά των επιδείξεων φτηνειας, σακατεμένοι, μες την ανημπόρια να αντισταθούμε... πνιγόμαστε μες την ανακύκλωση των απορριματων μας ..
Εμείς δεν είμαστε Ο νειρο
Είμαστε η αλήθεια
Δεν είμαστε η μοναδική αλήθεια
Αλλά είμαστε η αλήθεια
Είμαστε η Ο μορφιά
Η Ο μορφιά είναι κατάρα μες σε τούτο τον κόσμο που ζούμε
Έναν κόσμο που απαιτεί από μας να είμαστε ξύλινοι εργάτες, αβουλοι υπηρέτες της λογιικής,προκαθορισμένοι στα καλούπια τους, προβλέψιμοι και εν τέλει στειρωμένοι συναισθημάτων, αξιών, σκέψεων και θελήσεων ..
Πόσο μακρύς ο δρόμος της ελευθερίας και της αγάπης, αυτός ο δρόμος που πάει στον κόσμο που Ονειρευόμασταν πάντα ..
Ενας δίκαιος κόσμος, αυτό μόνο θα έλαμπε όλη την οικουμένη ..
Στις μεγάλες μου στιγμές έρχονται όλα μαζεμένα..
Θέλω έναν κόσμο χωρίς όπλα, χωρίς εμπόριο ανθρώπινων σωμάτων και πόνου, χωρίς ναρκωτικά , χωρίς πολλαπλασιασμό του φαινεσθαι και καταργηση του είναι , χωρίς αυταπατες μιας κενής ζωής..
Έναν κόσμο με δυό λέξεις με Άνθρωπο και Φύση ."




« Είναι στα σίγουρα σιμά το τέλος.
Τούτα που γίνουνται στις μέρες μας δεν τα χωράει ο νους τ'
ανθρώπου.
Η γης δεν είναι πια παρά σαπούνι και το σαπούνι σού γλυστρά απ' τα χέρια.
...
Καθένας μέσα στον ντουνιά κάπου έχει να κουρνιάξει.
Ο λύκος
δεν κουρνιάζει πουθενά.
Οντες γλυστράει η γης μες απ' τα χέρια σου, γίνεσαι ΛΥΚΟΣ ... »

Ναζιμ Χικμετ




"Toυ ΕΡΩΤΑ της ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ".....
  22  Δεκεμβρίου του 2012


"Στεναχωρώ, μου είπε, είναι να σου στενεύω το χώρο
Εγώ όμως θέλω να σε συγχωρώ, δηλαδή να σου απλώνω το χώρο
Έτσι την αγάπησα."

Γιατί να `ρθείς
γιατί να `ρθείς
αφού ήτανε να φύγεις;
Με τέτοια μάτια
αγάπη μου
να φύγεις πώς μπορείς;

Τι καλοκαίρι αμίλητο
τι καλοκαίρι μόνος
δε σ΄ είδα, δε σε φώναξα
λοιπόν γιατί να `ρθείς;

Γιατί να `ρθείς...

Ο ήλιος ήταν έρημος
ο αγέρας ήταν μόνος
μονάχος ήταν ο ουρανός
μονάχος κι ο γιαλός

Γιατί να `ρθείς...

Και πέρασες με τα χρυσά
μαλλιά σου απ΄ την καρδιά μου
και γέμισε όνειρα ο γιαλός
κι αγάπη ο ουρανός

Γιατί να `ρθείς...



Στίχοι Γιάννης Σπανός
Μουσική Ιάκωβος Καμπανέλλης
Κείμενο :Αννα Μπιθικώτση
Μουσικη:Γιάννης Αιόλου
Ήρθες μες τη βαθιά σιωπή μου και έγινες ήχος της ζωής
Ένα ταγκό των Χριστουγέννων που θα χορέψουμε μαζί
Στον ώμο σου ακουμπώ το χέρι και εσύ με σφίγγες με ποθείς
Μέσα στα είναι μας χορεύει η ανάσα τούτης της στιγμής
Τη μέση τρυφερά μου αγγίζεις στο άγγιγμα σου δες ριγώ
τα χείλη μου με νέκταρ ντύνεις και εγώ σε πίνω και μεθώ

Όσο κρατάει ένα τραγούδι , όσο κρατεί ένας χορός
Θα πιω τη γεύση της ψυχής σου και εσύ απ τα μάτια μου το φως

Όσο κρατάει ένα τραγούδι , όσο κρατεί ένας χορός
Θα ακούω την ανασαιμιά σου θα ψιθυρίζω «σ αγαπώ»

Και όταν τελειώσει ο χορός μας και τελειώσει η γιορτή
θα έχω ζήσει τη ζωή μου ολόκληρη σε μια στιγμή..

Πάντα εσύ του πόθου μου είσαι το νησί Πάντα η χαμένη μου πατρίδα είσαι εσύ στη ξενιτιά μου η μονάκριβη ελπίδα Πάντα ο θάρρος στο χαμό μου η αμμουδιά στο γυρισμό μου και στη δίψα το νερό μου είσαι εσύ Κι αν ο χρόνος μας λυγίσει κι ο καιρός μας πολεμίσει τι μπορεί να μας χωρίσει πόση αγάπη πως να σβήσει Χίλιες θάλασσες θα ανοίξω χίλιες μοίρες θα νικήσω κι όταν θα σε συναντήσω θα'ναι μια στιγμή για πάντα αγκαλιά στο Θεό Πάντα σε ένα τάνγκο για δυο μαζί για πάντα Πάντα εσύ η επόμενη μου θα'σαι η γη εκεί που δεν υπάρχει τέλος ούτε αρχή Εκεί που η κάθε μου πληγή θα'ναι κέρδος Κι όλα θα έχουν γίνει ένα μες στο φως ανεστημένα κι για πάντα ερωτευμένα όλα εκεί Κι αν ο χρόνος μας λυγίσει κι ο καιρός μας πολεμίσει τι μπορεί να μας χωρίσει πόση αγάπη πως να σβήσει Χίλιες θάλασσες θα ανοίξω χίλιες μοίρες θα νικήσω κι όταν θα σε συναντήσω θα'ναι μια στιγμή για πάντα αγκαλιά στο Θεό Πάντα σε ένα τάνγκο για δυο μαζί για πάντα Κι αν ο χρόνος μας λυγίσει κι ο καιρός μας πολεμίσει τι μπορεί να μας χωρίσει πόση αγάπη πως να σβήσει Χίλια σύμπαντα θα ενώσω χίλια θαύματα θα δώσω κι όταν δίπλα μου σε νιώσω θα'ναι μια στιγμή για πάντα αγκαλιά στο Θεό Πάντα σε ένα τάνγκο για δυο μαζί για πάντα μαζί για πάντα

???????????????? ??????????????????????: http://www.enter2life.gr/wp/lyrics/viewsong.php?id=1885&title=%CE%9C%CE%B9%CE%B1%20%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B3%CE%BC%CE%AE%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B1%20-%20%CE%A3%CF%84%CE%AF%CF%87%CE%BF%CE
Πάντα εσύ του πόθου μου είσαι το νησί Πάντα η χαμένη μου πατρίδα είσαι εσύ στη ξενιτιά μου η μονάκριβη ελπίδα Πάντα ο θάρρος στο χαμό μου η αμμουδιά στο γυρισμό μου και στη δίψα το νερό μου είσαι εσύ Κι αν ο χρόνος μας λυγίσει κι ο καιρός μας πολεμίσει τι μπορεί να μας χωρίσει πόση αγάπη πως να σβήσει Χίλιες θάλασσες θα ανοίξω χίλιες μοίρες θα νικήσω κι όταν θα σε συναντήσω θα'ναι μια στιγμή για πάντα αγκαλιά στο Θεό Πάντα σε ένα τάνγκο για δυο μαζί για πάντα Πάντα εσύ η επόμενη μου θα'σαι η γη εκεί που δεν υπάρχει τέλος ούτε αρχή Εκεί που η κάθε μου πληγή θα'ναι κέρδος Κι όλα θα έχουν γίνει ένα μες στο φως ανεστημένα κι για πάντα ερωτευμένα όλα εκεί Κι αν ο χρόνος μας λυγίσει κι ο καιρός μας πολεμίσει τι μπορεί να μας χωρίσει πόση αγάπη πως να σβήσει Χίλιες θάλασσες θα ανοίξω χίλιες μοίρες θα νικήσω κι όταν θα σε συναντήσω θα'ναι μια στιγμή για πάντα αγκαλιά στο Θεό Πάντα σε ένα τάνγκο για δυο μαζί για πάντα Κι αν ο χρόνος μας λυγίσει κι ο καιρός μας πολεμίσει τι μπορεί να μας χωρίσει πόση αγάπη πως να σβήσει Χίλια σύμπαντα θα ενώσω χίλια θαύματα θα δώσω κι όταν δίπλα μου σε νιώσω θα'ναι μια στιγμή για πάντα αγκαλιά στο Θεό Πάντα σε ένα τάνγκο για δυο μαζί για πάντα μαζί για πάντα

???????????????? ??????????????????????: http://www.enter2life.gr/wp/lyrics/viewsong.php?id=1885&title=%CE%9C%CE%B9%CE%B1%20%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B3%CE%BC%CE%AE%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B1%20-%20%CE%A3%CF%84%CE%AF%CF%87%CE%BF%CE%B9
Πάντα εσύ του πόθου μου είσαι το νησί Πάντα η χαμένη μου πατρίδα είσαι εσύ στη ξενιτιά μου η μονάκριβη ελπίδα Πάντα ο θάρρος στο χαμό μου η αμμουδιά στο γυρισμό μου και στη δίψα το νερό μου είσαι εσύ Κι αν ο χρόνος μας λυγίσει κι ο καιρός μας πολεμίσει τι μπορεί να μας χωρίσει πόση αγάπη πως να σβήσει Χίλιες θάλασσες θα ανοίξω χίλιες μοίρες θα νικήσω κι όταν θα σε συναντήσω θα'ναι μια στιγμή για πάντα αγκαλιά στο Θεό Πάντα σε ένα τάνγκο για δυο μαζί για πάντα Πάντα εσύ η επόμενη μου θα'σαι η γη εκεί που δεν υπάρχει τέλος ούτε αρχή Εκεί που η κάθε μου πληγή θα'ναι κέρδος Κι όλα θα έχουν γίνει ένα μες στο φως ανεστημένα κι για πάντα ερωτευμένα όλα εκεί Κι αν ο χρόνος μας λυγίσει κι ο καιρός μας πολεμίσει τι μπορεί να μας χωρίσει πόση αγάπη πως να σβήσει Χίλιες θάλασσες θα ανοίξω χίλιες μοίρες θα νικήσω κι όταν θα σε συναντήσω θα'ναι μια στιγμή για πάντα αγκαλιά στο Θεό Πάντα σε ένα τάνγκο για δυο μαζί για πάντα Κι αν ο χρόνος μας λυγίσει κι ο καιρός μας πολεμίσει τι μπορεί να μας χωρίσει πόση αγάπη πως να σβήσει Χίλια σύμπαντα θα ενώσω χίλια θαύματα θα δώσω κι όταν δίπλα μου σε νιώσω θα'ναι μια στιγμή για πάντα αγκαλιά στο Θεό Πάντα σε ένα τάνγκο για δυο μαζί για πάντα μαζί για πάντα

???????????????? ??????????????????????: http://www.enter2life.gr/wp/lyrics/viewsong.php?id=1885&title=%CE%9C%CE%B9%CE%B1%20%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B3%CE%BC%CE%AE%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B1%20-%20%CE%A3%CF%84%CE%AF%CF%87%CE%BF%CE%B9
Πάντα εσύ του πόθου μου είσαι το νησί Πάντα η χαμένη μου πατρίδα είσαι εσύ στη ξενιτιά μου η μονάκριβη ελπίδα Πάντα ο θάρρος στο χαμό μου η αμμουδιά στο γυρισμό μου και στη δίψα το νερό μου είσαι εσύ Κι αν ο χρόνος μας λυγίσει κι ο καιρός μας πολεμίσει τι μπορεί να μας χωρίσει πόση αγάπη πως να σβήσει Χίλιες θάλασσες θα ανοίξω χίλιες μοίρες θα νικήσω κι όταν θα σε συναντήσω θα'ναι μια στιγμή για πάντα αγκαλιά στο Θεό Πάντα σε ένα τάνγκο για δυο μαζί για πάντα Πάντα εσύ η επόμενη μου θα'σαι η γη εκεί που δεν υπάρχει τέλος ούτε αρχή Εκεί που η κάθε μου πληγή θα'ναι κέρδος Κι όλα θα έχουν γίνει ένα μες στο φως ανεστημένα κι για πάντα ερωτευμένα όλα εκεί Κι αν ο χρόνος μας λυγίσει κι ο καιρός μας πολεμίσει τι μπορεί να μας χωρίσει πόση αγάπη πως να σβήσει Χίλιες θάλασσες θα ανοίξω χίλιες μοίρες θα νικήσω κι όταν θα σε συναντήσω θα'ναι μια στιγμή για πάντα αγκαλιά στο Θεό Πάντα σε ένα τάνγκο για δυο μαζί για πάντα Κι αν ο χρόνος μας λυγίσει κι ο καιρός μας πολεμίσει τι μπορεί να μας χωρίσει πόση αγάπη πως να σβήσει Χίλια σύμπαντα θα ενώσω χίλια θαύματα θα δώσω κι όταν δίπλα μου σε νιώσω θα'ναι μια στιγμή για πάντα αγκαλιά στο Θεό Πάντα σε ένα τάνγκο για δυο μαζί για πάντα μαζί για πάντα

???????????????? ??????????????????????: http://www.enter2life.gr/wp/lyrics/viewsong.php?id=1885&title=%CE%9C%CE%B9%CE%B1%20%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B3%CE%BC%CE%AE%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B1%20-%20%CE%A3%CF%84%CE%AF%CF%87%CE%BF%CE%B9




Πάντα εσύ του πόθου μου είσαι το νησί,
πάντα η χαμένη μου πατρίδα είσαι εσύ,
στην ξενιτιά μου η μονάκριβη ελπίδα,
πάντα ο φάρος στο χαμό μου,
η αμμουδιά στο γυρισμό μου
και στη δίψα το νερό μου είσαι εσύ...

Κι αν ο χρόνος μας λυγίσει
κι ο καιρός μας πολεμήσει
τι μπορεί να μας χωρίσει
τόση αγάπη πως να σβήσει;
Χίλιες θάλασσες θ' ανοίξω
χίλιες μοίρες θα νικήσω
κι όταν θα σε συναντήσω
θα 'ναι μια στιγμή για πάντα, αγκαλιά στο Θεό,
πάντα, σ' ενα τανγκό για δυο
μαζί για πάντα.....

Πάντα εσύ η επομενή μου θα'σαι η γη,
εκεί που δεν υπάρχει τέλος ούτε αρχή,
εκεί που η κάθε μου πληγή θα'ναι κέρδος,
κι όλα θα'χουν γίνει ένα
μες στο φως αναστημένα
και για πάντα ερωτευμένα
όλα εκεί......

Κι αν ο χρόνος μας λυγίσει
κι ο καιρός μας πολεμήσει
τι μπορεί να μας χωρίσει
τόση αγάπη πως να σβήσει;
Χίλιες θάλασσες θ' ανοίξω
χίλιες μοίρες θα νικήσω
κι όταν θα σε συναντήσω
θα 'ναι μια στιγμή για πάντα,
αγκαλιά στο Θεό, πάντα, σ' ενα τανγκο για δυο,
μαζί για πάντα.....

Κι αν ο χρόνος μας λυγίσει
κι ο καιρός μας πολεμήσει
τι μπορεί να μας χωρίσει
τόση αγάπη πως να σβήσει;
Χίλια σύμπαντα θα ενώσω
χίλια θαύματα θα δώσω
κι όταν δίπλα μου σε νιώσω
θα'ναι μια στιγμή για πάντα,
αγκαλιά στο Θεό,
πάντα, σ' ενα τανγκό για δυο,
μαζί για πάντα......


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου