έχε το νου σου στο παιδί..




Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

αφισα ΕΚΟΝ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ...25-12-2012



Δεν ειναι τεραστια ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ολο αυτο που ειδαμε στις τηλεορασεις?
Φιλανθρωπιες, θελουμε??????????? Ε ,ΟΧΙ !!!!!!!!
Αλλο η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ γαμωτο!
Κι ολο αυτο το γλειψιμο με τις μαντιναδες τις κρητικες, απεναντι σ αυτους που ξεπουλησαν τον τοπο μας, δεν σας ηρθε να κανετε εμετο το κοτοπουλο με τις πατατες?
Και αν η πλεοψηφια ακουει Φοιβο, για ποιες ανατροπες μιλαμε????????
Κι οι αμερικανιες οι γλυκαναλατες χριστουγεννιατικες ιστοριες , στο ζαπινγκ που εκανα, σιγα μην εβαζαν ΤΟ ΤΣΕΚΟΥΡΙ του Γαβρα.
Μωρε τι ηθελα εγω και την ανοιγα...
Αντε φιλακια σε ΟΛΟΥΣ και καλη ΑΝΑΤΡΟΠΗ στα μυαλα μας...με μια ξεχασμενη αφισα που βρηκα σε ενα απο τα αγαπημενα μου μπαρακια καπου εκει στο ΝΕΟ ΚΟΣΜΟ!

">
http://youtu.be/MCAGgz4UotQ
"Περνάω τον καιρό μου κοιτώντας τους περαστικούς
Τα βιαστικά βήματά τους, τα λεηλατημένα τους κορμιά
Το χθες τους φανερώνεται στα βήματά τους, κι ας το κρύβουν

Εγώ, καχύποπτη, βλέπω το παιχνίδι του Πάνα
Πρόσωπα - μάσκες που με αηδιάζουν
αλλοτριωμένοι από τις μόδες της εποχής

Περνούν, περνούν, εφήμεροι
Όποιος μένει εκτός, κερδίζει...

Τα παιδιά όμως είναι σαν μέρα γιορτινή (ξένοιαστα με καθαρή σκέψη)
Για αυτό και βλέπουν τα πράγματα όπως είναι
Χωρίς παραμορφώσεις από ιδεοληψίες

Φθινόπωρο ήδη, χθες ακόμα ήταν καλοκαίρι
Ο χρόνος με ξαφνιάζει, φεύγει όλο και πιο γρήγορα
Κι όσο μεγαλώνω, τόσο απομακρύνομαι από ό,τι ονειρευόμουν

Περνούν, περνούν, εφήμεροι
Όποιος μένει εκτός, κερδίζει...

Κάθε μήνας κι ένας άλλος κύκλος
Είναι αστείο πως μας επηρεάζουν οι πρωτομηνιές
για "νέα ξεκινήματα"από τη μια στιγμή στην άλλη
Εγώ μένω μετέωρη

Τέτοιες μέρες αναζητώ ισορροπία
Κάθε άποψη και κριτική
μου δείχνει το δρόμο
για να αλλάξω ο,τι μέσα μου μ' εμποδίζει να είμαι ελεύθερη

(Θέλω να είναι) Ελεύθερες οι φωνές (να) εκτίθενται
στις προθήκες ενός κόσμου που τρέχει
Σώματα (να) χορεύουν σε αρμονία
(να) γλιστρούν στον αέρα, (να) δονούνται, (να) αγγίζονται
κι ακαταμάχητα (να) έλκονται

Τέτοιες μέρες θέλω να εκφραστώ
Κάθε συγκίνηση που νοιώθω
με κάνει να θέλω να μιλήσω για ό,τι μένει εκτός
και να βρει δικαίωση στις φτωχές κοιμισμένες μας ζωές

Περνούν, περνούν, εφήμεροι
Όποιος μένει εκτός, κερδίζει...
Περνούν, περνούν, εφήμεροι
Όποιος μένει εκτός, κερδίζει..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου