έχε το νου σου στο παιδί..




Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

ευχαριστώ..

...ευχαριστώ τη ζωή που μου έδωσε τόσα πολλά
μου έδωσε το γέλιο και μου έδωσε τη λύπη
έτσι που να μπορώ να διακρίνω την ευτυχία από τη δυστυχία
αυτά τα δύο στοιχεία φτιάχνουν το τραγούδι μου
και το δικό σου τραγούδι είναι και δικό μου
και το τραγούδι όλων μας είναι και δικό μου τραγούδι.

Ευχαριστώ τη ζωή που μου 'δωσε τόσα πολλά
τους ήχους και τ' αλφαβητάρι
για να μπορώ να προφέρω τις λέξεις που σκέφτομαι
μητέρα, φίλος, αδερφός
που το φως τους κάνει να λάμπει το μονοπάτι της ψυχής που γεννά την αγάπη...
Ευχαριστώ τη ζωή που μου 'δωσε τόσα πολλά
δύναμη στα κουρασμένα πόδια μου που διάσχισαν πόλεις και λίμνες
ακρογιαλιές και ερήμους, βουνά και κάμπους
για να φτάσουν να βρουν το δρόμο που με βγάνει στο καλοκαίρι του σπιτιού σου...






.......................................



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου