έχε το νου σου στο παιδί..




Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

REVOLUTION

«Η επανάσταση είναι κάτι βαθύτερο, είναι ΠΑΙΔΕΙΑ, είναι ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ, είναι ΟΝΕΙΡΟ, είναι ΑΓΑΠΗ, είναι ΕΡΩΤΑΣ… είναι όλα τα όμορφα συναισθήματα.Η επανάσταση δεν έχει καμία σχέση με τη Βία και την Εξουσία»
Χρόνης Μίσσιος

 ````````````````````````````````````````````````````````



ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΟ:https://www.facebook.com/notes/%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CF%8E%CE%BB%CE%B7%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%AE%CE%BD%CE%B7%CF%82/%CE%BF%CE%BD-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CE%B8%CF%8E%CE%BD/10151392576485127

KAI ....ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΕΣΣΗΝΗΣ:http://www.manolismessinis.blogspot.com/
http://www.eroticpoetrybymessinis.blogspot.com/
http://www.inmeditations.blogspot.com/
http://www.youtube.com/manolismessinis
https://www.facebook.com/messages/manolismessinis




Κοιτάξτε με! Δεν είμαι πλάσμα μ'ένα κορμί
Δεν είμαι όραμα που ζει στη μέθη
Δεν είμαι ο ίσκιος μιας δύσης που συλλογίζεται τον ύπνο της ανατολής
                                          Είμαι το γέννημα μιας Σύλφης
                                          που χόρεψε τ'όνειρο μ'ολάνοιχτα μάτια
Ζω μες στ'απλωμένα χέρια μιας θλίψης που γίνεται λίμνη,
     μες στ'απλωμένα χέρια μιας λατρείας που γίνεται ποτάμι
     και ξεδιψά με την υψηλή του υγρασία το κορμί μου
Ζω κάτω απ'τη γύμνια μου και κάτω απ'το φως μου
Γεύομαι τις ηδονές
Γεύομαι τα χείλη μιας έκφρασης
Γεύομαι τις ώρες που δίχως νόημα Ιερό πεθαίνουν΄
            το νόημα που μια φωτιά δίνει στο λύγισμά μου
            και στάλα στύβεται στο στόμα κάθε φλέβας μου
Μη με σκορπίζεται. Ω, μη σκορπίζετε το σχήμα μου
                            πέρ'απ'τη μοναξιά του,
                            πέρ'απ'τη λευκή του σιωπή
Φτάνει που αναπνέω στο περίγραμμα του κόσμου
                                                                       που γίνεται σάρκα μου,
                                                                       τραγούδι της σάρκας μου -
                                                                                                              χορός
Φτάνει που γεύομαι τον άνεμο
                                            με χίλια στόματα,
                                            με χίλια μάτια,
                                            με χίλια αισθήματα
Άνθρωπος ανάμεσα στον άνθρωπο κι ανάμεσα στο πάθος

(c) Μανώλης Μεσσήνης

(picture by epsilon delta)


____________________________________________

“Εκείνη η Εικόνα”


Εκείνο το παιδί
με το σοφό θλιμμένο βλέμμα

Εκείνο που πέθαινε αργά – αργά
κατέβηκε σήμερα από τη φωτογραφία της εφημερίδας
και μου διέλυσε το σπίτι
Τρόφιμα ρούχα έπιπλα
τα μάζεψε σωρό θρύψαλα ανακατωμένα
και μου’φραξε την έξοδο
Και τα βιβλία να κοροϊδεύουν
Μετά ξεψύχησε στην πολυθρόνα
Και τα βιβλία να κλαίνε
Ούτε να το θάψω μπορώ
Ούτε να φύγω να μην το βλέπω
Και τα βιβλία να φωνάζουν
Ούτε να τ’αναστήσω μπορώ
Σκεφτόμουν…
Σκεφτόμουν…
Και τα βιβλία να φεύγουν


© Μανώλης Μεσσήνης

(picture by Taci)
_______________________________________________

Αφιερωμένο στη Σουηδική Ακαδημία
για την πρόσφατη απονομή του Βραβείου Νόμπελ Ειρήνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου