έχε το νου σου στο παιδί..




Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

από το άλσος της Ηλιούπολης...

Κι αν χαθείς
Κι αν χαθώ

Κι αν ξεχαστείς
Κι αν ξεχαστώ

Είσαι εδώ και είμαι εδώ

Είσαι εδώ για μένα
Κι είμαι εδώ για σένα
Είσαι εσύ για μένα
Και είμαι εγώ για σένα

Σ' αγαπώ κι ονειρεύομαι
Μαζί σου πως πετώ ψηλά
Στα σύννεφα

Μη μιλάς
Μη με πονάς

Είσαι εδώ, τώρα είσαι εδώ
Κι είμαι εδώ, τώρα είμαι εδώ

Είσαι εδώ για μένα
Κι είμαι εδώ για σένα
Μόνο εσύ για μένα
Μόνο εγώ για σένα

Πορτοκαλί

Όπως το ηλιοβασίλεμα .
Όπως ένα μπλουζάκι με θαλασσινό νερό πάνω στα στήθη σου.
Την  ώρα που η μορφή σου, γοργόνας ανάδυση,
Αντικατοπτρίζει τις ακτίνες του ήλιου.
Όπως το πορτοκάλι που μοιράσαμε για πρωινό.
Κι εγώ μύριζα τα δάκτυλα των χεριών σου.

Όπως η νέα χάραξη του Τίτου Πατρίκιου
Κι ο δρόμος του μεταξιού.
Φως, θάλασσα και πέτρα βράχων ,
το πορτοκαλί ομπρέλα στην απλωσιά του έρωτα. 
Ίσα που διακρίνεται, είμαι εδώ , σαν αντί-θεση,
Από θέση.

Σαν το σημειωματάριο που έκρυβες στη μπλέ ποδιά σου
Κάθε Σεπτέμβρη.
Κ.Τ.
http://www.youtube.com/embed/XDRcoRsRuYU


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου