έχε το νου σου στο παιδί..




Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

υστερόγραφο....

Δεν σ αγαπώ σαν να σουν ρόδο αλατιού, τοπάζι,
σαΐτα από γαρούφαλλα που τη φωτιά πληθαίνουν :
σ αγαπώ ως αγαπιούνται κάποια πράγματα σκούρα,
μυστικά, μέσα από την ψυχή και τον ίσκιο.

Σ' αγαπώ καθώς κάποιο φυτό που δεν ανθίζει,
μα που μέσα του κρύβει το λουλουδόφως όλο,
και ζει απ' τον έρωτά σου σκοτεινό στο κορμί μου
τ' άρωμα που σφιγμένο μ' ανέβηκε απ' το χώμα.

Σ αγαπώ μη γνωρίζοντας πώς, από πού και πότε,
σ αγαπώ στα ίσια δίχως πρόβλημα ή περηφάνια :
σ αγαπώ έτσι γιατί δεν ξέρω μ άλλον τρόπο,

παρά με τούτον όπου δεν είμαι μήτε είσαι,
που το χέρι σου πάνω μου το νιώθω σα δικό μου,
που όταν κοιμάμαι κλείνουν και τα δικά σου μάτια.

```````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````


Μέσα σου τραγουδάν τα ποτάμια, και η ψυχή μου πλέει μαζί τους
και πάει όπου εσύ θέλεις και όπου εσύ αγαπάς.


Ω εκείνη η μυστηριακή φωνή σου
όπου την αβγαταίνει και τη λυγάει στα δυο η αγάπη,
καθώς αντιλαλεί το σούρουπο και σβήνει πέρα!

...


.
.
Για ν' ακούς μόνο εμένα
τρυφερεύουν ώρες ώρες
τα λόγια μου
και γίνονται σαν τις πατημασιές των γλάρων

στην άμμο του γιαλού......
(ΠΑΜΠΛΟ ΝΕΡΟΥΝΤΑ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΥΓ...Μ ακούς ...μ ακούς ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ μου?
ετσι σε βάφτισα...
δεν τη φοβάμαι τη βροχή...σου είχα πει...
και εσύ....
και ΕΣΥ,να το κατάλαβες πως είσαι Η ΒΡΟΧΗ μου..?


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου