έχε το νου σου στο παιδί..




Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

τα εφτά ΕΓΩ...

Εγω, εδω εγκλωβισμενη, θελω να παω στα Σεπολια , κωλωνω
μονη μου. 

Πηρα διαφορα τηλεφωνα να παμε. Οχι στο Παμε αυριο. Σημερα. Εχω δουλεια, εχω δουλεια, μου ειπαν! Με τοση ανεργια, σκεφτομαι εγω!
Εγω, δεν ειμαι επαναστατρια τελικα.
Φουμαρα και μεταξωτες κορδελλες. Εδω με τις ενοχες μου που δεν τολμω να παω μονη μου, οχι απο φοβο,αλλα επειδη βαριεμαι να ταλαιπωρηθω. Ουτε ξερω που πεφτουν τα Σεπολια,  Ο δηγος της Ηλιουπολης και της Ακροπολης το πιο πολυ!
Δεν υπαρχουν μεταφορικα μεσα, και μακαρι να μην ξαναυπαρξουν ΠΟΤΕΣ...
επιασε βροχη και ΕΝΟΧΗ!
Βοηθησε με να απενοχοποιηθω! Καμια δικαιολογια δεν υπαρχει. Το ξερω...Κατι γινεται, κατι γινεται, κατι ξεκινα, και μενα η μιση μου καρδια ειναι εκει στον Αγωνα, παντα οι ΔΡΟΜΟΙ μαρεσαν , οχι πως βλεπω επανασταση , αλλα τωρα δινει μηνυμα ΧΑΚΙ η ΧΟΥΝΤΑ, και εγω γραφω μια λεξη ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ
Εξω μπουμπουνιζει σου λεω και εγω στην γεννα της Ανοιξης που θαρθει μεσα σε τουτο το Χειμωνα θελω να ειμαι παρουσα..αλλα κωλωνω ναμαι μονη εγω και 1000 ατομα, παλι...
Μα το Θεο, που δεν πιστευω, αυτη τη στιγμη δεν με ενδιαφερουν τι λεν οι ποιητες ..
κατι γινεται κατι γινεται σου λεωωωωωω...
Και εγω εδω που ηρωας δεν ειμαι, σου γραφω δημοσια ΟΛΟΓΥΜΝΗ γιατι αν η μιση μου καρδια ειναι εκει...η αλλη μιση...
στο μικροκοσμο μου Ζω γιατρε μου, μη μου μιλας για τιποτα..
γρηγορα θα συνελθω, ακουω φωνες, κατι γινεται, κατι ξεκινα...


 σημερα απο το ραδιοφωνακι μου....

"Σας εύχομαι υγεία και ευτυχία αλλά δεν μπορώ να κάνω το ταξίδι σας.
Είμαι επισκέπτης.
Το κάθε τι που αγγίζω με πονάει πραγματικά
κι έπειτα δεν μου ανήκει
Ολο και κάποιος βρίσκεται να πει "δικό μου είναι"
Εγώ δεν έχω τίποτε δικό μου, είχα πει κάποτε με υπεροψία
Τώρα καταλαβαίνω πως το τίποτε, είναι τίποτε
Οτι δεν έχω καν όνομα
Και πρέπει να γυρεύω ένα κάθε τόσο
Δώστε μου ένα μέρος να κοιτάζω
Ξεχάστε με στη θάλασσα
Σας εύχομαι υγεία και ευτυχία"

(ποίημα του Θόδωρου Αγγελόπουλου, γραμμένο την εποχή της προετοιμασίας του "Ταξιδιού στα Κύθηρα")


">


Ωδή στους νικημένους - Χαϊνηδες from Rena Hamilothori on Vimeo.
">

">

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου