έχε το νου σου στο παιδί..




Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Η Αντιγόνη ΜΑΣ..


Τις περισσοτερες φορες απογοιτευομαι με τους Ανθρωπους..
Λεω, αυτος ο κοσμος δεν θ αλλαξει ΠΟΤΕ Κεμαλ!
Χθες στη βραδυνη μου εξοδο ολη μου η λαμψη συννεφιασε..
10 με 1.30 τη νυχτα.
Τοσο κρατησε το γκριζο!
Πανεμορφη κοπελα , ερωτευσιμη, αψογες αναλογιες, πολυ σικ ντυμενη, με αξεσοραιζ επιμελημενα, πανακριβα, απιστευτο θηλυκο, τη χαζευα... Φωναξα δυνατα στο τραπεζιι που πιναμε, εισαι Πανεμορφη, χαμογελασε σαν αγαλμα καποια στιγμη μου λεει:
"τι με νοιαζει εμενα αν πεθανε ο "χι Π
ακιστανος", οταν με απασχολουν αλλα σοβαροτερα προβληματα!"
Εφυγα.
Μεσα μου ακουγοταν συνεχεια σαν αντιλαλος ενα κρα κρα απο κορακι που δεν εβλεπα, μονο ηχουσε..

1και 40... Ο λα αλλαξαν!
Ξανασυναντησα εναν Μεταξωτο Ανθρωπο, απο τα παλια, τοτε που οι "Μαγιοπουλες" ανθιζαν στο "Μια Αγκαλια Παρεα"!
Μιλησα μαζι Της για Ο λα...
Αγκαλιαστηκαμε, την Αγαπω την Ο μορφια μου.. και τωρα..
Τωρα,..λαμπω παλι σαν και χθες, μετα τις 1.40
Μεσα σ αυτη τη σκοτεινια του βιντεο καμια μαυριλα δεν υπαρχει!
Ειναι που ειναι ΜΕΤΑΞΕΝΙΑ μεσα της σαν Ανθρωπος και..
ΜΕΤΑΞΕΝΙΟ το κελαηδημα της...


">

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου