έχε το νου σου στο παιδί..




Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Θέλω (να αγαπώ) μέσα από την καρδιά μου....

Querer : θέλω, αγαπώ, βούλομαι

Aυτή είναι η μετάφραση του τίτλου ενός πολύ ωραίου τραγουδιού, το οποίο βρίσκεται στο cd την παράστασης Alegria του πιο διάσημου ακροβατικού σόου (τσίρκο) στον κόσμο, του αξεπέραστου Cirque du soleil .http://www.antikleidi.com/2012/09/21/cirque-de-soleil/





Querer
dentro del corazon
sin pudor, sin razon
con el fuego de la pasion

Θέλω (να αγαπώ)
μέσα από την καρδιά μου
χωρίς ντροπή, χωρίς αιτία
με την φωτιά του πάθους.








Τα δαχτυλα του ηταν μακρια, εφηβου αδουλευτα.
Κρατουσε το τιμονι, σαν ν αγγιζε με ευλαβεια τα μακρια μαλλια της ομορφης  Νεφελης.
Τον κοιταζα απ τον μικρο καθρεφτη,,
γυρω απ τα ματια του, το σχημα του ποδιου της χηνας,
θαταν γυρω στα 53; τοσο τον εκανα.
Ομορφος ευγενικος οι λεξεις του σωστες με χρωμα της λιολουστης μερας που χτυπαγε το τζαμι του παρμπριζ.
Τον ρωτησα για την "κατασταση".
Εχει μια θλιψη ο κοσμος γενικα, μου ειπε...δουλεια ελαχιστη, απ οτι μου λεν συναδελφοι, εγω καινουργιος, καθολου βολεμενος , απλα απολυμενος κι ειπα να κανω τον ταξιτζη, τωρα στα 60!
Ειπαμε πολλα, στο τελος καταληξαμε για τη ματια των αθρωπων που αν δεν αλλαξει...
Αν και βιαζομουν,κατεβηκα πιο πριν απο κει που ηθελα να παω, ειχα αναγκη ν ακουσω μουσικη.
Φορεσα τ ακουστικα, εψαξα στο ραδιοφωνακι μου..το Δευτερο τραγουδια, ο Διεση και ο Μελωδια ηχους γνωστους, συνεχισα το ψαξιμο για κατι νεο, επεσα πανω στον Κοκκινο το σταθμο του μικρου μου του τρανζιστορ.
Μολις τα δυο αγορια ξεκιναγαν την εκπομπη τους..

 QUERER......
QUERER ,, το λατρεμενο μου...
Καθυστερησα το βημα μου, για να τελειωσει το κομματι..
Θέλω (να αγαπώ)
μέσα από την καρδιά μου....

Εφτασα.
Στα εξωτερικα, ενας χαμος, εφημερευε το νοσοκομειο.
Σταθηκα στην εισοδο , εκει που τ ασθενοφορα μετεφεραν τον πονο των ανθρωπων.
Μια 20χρονη τσιγγανα ηπιε χαπια πιεσης γιατι, αγαπησε εναν αλλον. Η μανα της χτυπιοταν μεσ την ασφαλτο εχοντας αγκαλια, το τριων μηνων παιδακι της κορης της, τ αλλα  τα δυο μεγαλυτερα, κοιταζαν χαμενα.
Ενα αλλο κοριτσι, πιο κει,  ξεσπαγε στην αγκαλια ενος αντρα, το μονο που προλαβα ν ακουσω απο τα χειλη της.."εφυγε, εφυγε ,,,,πριν φυγει μου χαμογελασε..."
Ανεβηκα στον τριτο, μπηκα στο δωματιο
Τεσσερεις ανδρες συνομιλικοι, τοσο ομοιοι.. μα τοσο διαφορετικοι...
Ολοι με τα σωληνακια τους εκει που ο σπορος γενναει τη ΖΩΗ.
Τι δουλεια κανετε? ρωτησα τον χαμογελαστο με προσωπο που εσφυζε απο υγεια.
Σφαγεας!
Βελασματα ηχησε το δωματιο, τωρα τελευταια βλεπω στο Ο νειρο μου προβατα παντου!
Παρτο αλλιως, ειπα απο μεσα μου...Βρηκα την Ο ρεξη , το χιουμορ και σε λιγα λεπτα απο τα γελια αρχισα και γω να νοιωθω πως εχω εκεινον τον προστατη τους!
Ολα καλα..!!! ΟΛΑ ΚΑΛΑ ειπε ο καθηγητης σε Ο λους.
Τοσο καλα που βγαινοντας να παω για τσιγαρο, σταθηκα στο σαλονακι του τριτου.
Ηθελα να ακουσω και παλι το QUERER
Η "παρασταση  στο τσιρκο της ψυχής μου", με ειχε πεταξει στους δικους μου κοσμους...
Το κατεβασα στο κινητο μου δεν μ ενοιαζε αν κοστιζε το ιντερνετ.
Το εβαλα δυνατα.
Ξερετε τι χορος ειναι αυτος? ακουσα μια φωνη απο το απεναντι καθισματακι του σαλονιου!
Τανγκο! Χορευετε???? Του ειπα, με χαμογελο και προκληση να φυγει του θανατου τ ασπρο, ναρθει η παλετα με τα δεκαδες χρωματα .
Το πιασε.
Σηκωθηκε, κρατωντας το σακκουλακι του με τα ουρα τα ματωμενα απο τη μια, και απο την αλλη εμενα, απο το χερι...
....Αρωμα Γυναικας μοσχομυρισε ολο το Νοσοκομειο...
Μας κοιταζαν, δεν μ ενοιαζε ...

Σαν  απο κινηματογραφο...
μια μια η σκηνη...ξετυλιγοταν, καθως με χορευε ο  "Ελληνας ασθενης "....
Η κοπελα που ειχε αυτοκτονησει, αγκαλια με τον ερωτα της να τον κοιτα , στο ΤΑΝΓΚΟ των ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ του 2012.
Το αλλο το κοριτσι, με τον πατερα της ολοζωντανο,  να την κρατα απο το χερακι της και να ταιζουν
ΑΣΠΡΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ.
Ο ταξιτζης να παιζει πιανο... σ ενα κοσμο με ΧΑΜΟΓΕΛΟ.

Η μερα εγινε νυχτα ξεφνικα ... ΒΡΑΔΥΑ που μυριζει ομορφα Ολη η Γη.. -παλι ο Λειβαδιτης...
Για φαντασου τα ασπρα νοσοκομεια να ειχαν τουλαχιστον θεια μελωδια,
ΗΧΟ  ε λ ε υ θ ε ρ ω ν  π ο υ λ ι ω ν...!!

Αγιοκλημα Μερα μου, ΗΛΙΟΧΙΟΝΙΣΤΗ !!
Σ αγαπώ.





">

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου