έχε το νου σου στο παιδί..




Κυριακή 11 Μαΐου 2014

"Ουτοπία είναι κάτι, που όταν πλησιάζεις ένα μέτρο, απομακρύνεται δύο. Και τι ωφελεί τότε; Σε κάνει να προχωράς. "
ΣΩΣΤΑ.
Τί κι αν χαθήκαν "οι παλιοί μας ΦΙΛΟΙ, πατέρας,  αδέλφια κι ΟΛΑ..  " γύρω μας;
Τί κι αν κοιτάζω θλιμμένους ουρανούς...;



-Η Θλίψη είναι πολυτέλεια,  μούλεγε χθες βράδυ η άγνωστη 38άρα Αννούλα,  πούχει να μεγαλώσει με τον άνεργο συντροφό της,  δυό μικρά παιδιά,  με 400 ευρώ το μήνα που παίρνει εκείνη!
Πρέπει να φύγουν αυτοί ΤΩΡΑ, ΤΩΡΑ.  Δεν βλέπετε μια βουβαμάρα από τον κόσμο..; Δεν μιλούν,  γιατί κουράστηκαν. Θα μιλήσουν με τις εκλογές, είμαι σίγουρη!!!!! συνέχισε.
-Μακάρι..της αποκρίθηκα , λίγο απογοιτευμένα.
-Φοβάμαι να ρωτήσω... αλλά εσείς δεν φαίνεστε χρυσαβγη.. συνέχισε θαρραλέα!
-ΣΥΡΙΖΑ στην κάλπη, απο τότε που ήταν στο 4%,  της απαντώ, χαμογελώντας.
-Κι ΕΓΩΩΩΩ , ελάτε καθείστε , ένα τσιγάρο να κεράσω;Τί εννοείτε στη κάλπη..?
-Κοινόβιο στη Ζωή, της απάντησα χαμογελώντας. Να μη μας ορίζουν Νόμοι ανθρώπινοι, αλλά αυτοί της Φύσης μας , που δυστυχώς χάσαμε ..
- Ξαναπέστε το, με λένε Άννα.

Ήταν 10 η ώρα.  Ανοιξιάτικο αεράκι μύριζε η νύχτα  στο όμορφο παρκάκι  του Αη Νικόλα. Εκείνη  με τα δυό της σπόρια  , να ξελαμπικάρει . Εγώ με το "αδέσποτο σκυλάκι" του αδελφού μου τη Σπινούλα , να της κατέβει το  σάκχαρο με το περπάτημα , πού φράγκα ..για ινσουλίνες!
...
-Είμαι 1 χρόνο στην Ηλιούπολη , δεν ξέρω που να πάω να προσφέρω. Θέλω  να βοηθήσω στο λίγο χρόνο όταν δεν δουλεύω, ξέρετε εσείς;;;; συνέχιζε να μιλά η Άννα.
Πιστέψτε με δεν πάει άλλο!! Όλα τα ξεπουλήσαν!!! Μας δουλεύουν μέσα απ τα κανάλια . Ο κόσμος πια , δεν τρώει κουτόχορτο!
..
Απαισιόδοξη και Αισιόδοξη συνάμα,  κοίταζα τα δυό της αγοράκια να παίζουν κυνηγητό με τη Σπινούλα που κούναγε την ουρίτσα  της χαρούμενη ..Συνέχισα να περπατώ,  σκεφτόμενη   πόσο κόσμο έχω γνωρίσει στο δρόμο, δυό μήνες τώρα που την βγάζω βόλτα..
Ο καθένας στο δικό του Γολγοθά, κι όμως έπαιρνα κουράγια..

Όπως μιά άλλη μέρα που μου έλεγε την "ιστορία " της η Μάγδα.
Κι η Μάγδα πάει βόλτα ένα πανέμορφο σκυλί που τόχε βρεί , βρέφος στα σκουπίδια!!

"-..Πάω με μετρημένα τα λεφτά στο σούπερ μάρκετ, μούλεγε, !  Φθάνω στο ταμείο και λέω,  μέχρι τόσα,  στην υπάλληλο. Φέρνω μπροστά μπροστά τ απαραίτητα..γάλα, ,μακαρόνια , χαρτί υγείας..κι ύστερα αρχίζω την αφαίρεση. Στην άκρη τα μπισκότα, τον έναν από τους δυο ντοματοχυμους , διάλυμα για τα δόντια..Ξέρεις αυτόν τον παππού στα φανάρια τον μελαμψούλη, στην Hρώς Κωνσταντοπούλου;
-Και ποιός δεν τον ξέρει, της είχα απαντήσει! Έχω πολλές εξάδες αναπτήρες του ένα ευρώ η μια , απο αυτόν με την ευγένεια και το ΧΑΜΟΓΕΛΟ του..ε..;
- Α γεια σου. Κι εγώ τον αφήνω να μου καθαρίζει τα τζάμια στη σακαράκα μου απο το 89, πάντα  πάντα , αλλά τελευταία ούτε ένα πενηντάλεπτο δεν περίσσευε από το σούπερ μάρκετ..
Μέχρι που μου την έδωσε μιά μέρα με βροχή, έτσι που τον είδα ολόκληρο να στάζει με κείνη τη σακκούλα στο κεφάλι, σταμάτησα δεξιά κι έκανα κι άλλη αφαίρεση στα πράγματα που μόλις είχα πάρει από το σούπερ μάρκετ! Τί τόθελα το μαλακτικό μαλλιών; Η μάνα μου πάντα μούλεγε , μόνο πράσινο σαπούνι. Το ίδιο έκανα και για τα ρούχα! Άκου μαλακτικό ρούχων ! Έξω κι η χλωρίνη. Τα τρώει τα μαρμάρινα σκαλιά, σκέτο νεράκι . Ε, μαυτα και με κείνα να μη στα πολυλογώ , ξαναγύρισα στο σούπερ μάρκετ , πίσω τα περιττα,  μιά τσάντα τρόφιμα του έδωσα του ανθρώπου !! "
..

-Έτσι έτσι, άλλοι πάνε βόλτα τα σκυλιά και μεις εδώ σαν τα σκυλιά κολλάμε αφίσες!!διέκοψε τις σκέψεις μου ο Πάρης το πειραχτήρι , που είναι υποψήφιος στην ίδια παράταξη με αυτήν  που θα ψηφίσω και που μου θύμισε τα νειάτα του, τότε που τον πρωτογνωρισα στα 27 του, ίδιος και απαράλλακτος κι ας είναι τώρα  60άρης!
-Πάω στο φεις εγώ , του λέω.
-Όλα είναι δρόμος , μου απαντά.
Του χαμογέλασα, βγάζοντας κοροιδευτικά και εγώ τη γλώσσα μου σαν πιτσιρίκι , μην έχοντας κάτι για να  πω.
..
Πάμε Σπινούλα σε κείνη τη μονοκατοικία να ακούσουμε την κοπελιά που μαθαίνει μπουζουκάκι..πάμε, κι ύστερα στις φυλακές μας!
Ναι , πάντα κοντοστεκόμαστε από τότε που ένα βράδυ,  με τους λεμονανθούς να σου τρυπούν  με Άνοιξη τη μύτη, έπαιζε ένα κορίτσι ...που μου θύμιζε την μεταξωτή Αντιγόνη μου...
">

Ήρθα στο σπίτι . Τα εσωτερικά μηνύματα είχαν ένα κόκκινο φωτάκι..

"Δεν καταλαβαίνουν την απόσταση που έχει διανυθεί, τον χρόνο που έχει ξοδευτεί με «απλά έναν σκύλο». Μερικές από τις πιο υπερήφανες στιγμές μου συνδέονται μ’ αυτόν τον «απλά έναν σκύλο». Πολλές ώρες έχουν περάσει με μοναδική μου συντροφιά αυτόν τον «απλά έναν σκύλο» και ούτε για μια στιγμή δεν ένιωσα ασήμαντος. Σε μερικές από τις πιο δυστυχισμένες στιγμές μου πάλι κοντά μου ήταν αυτός ο «απλά ένας σκύλος». Σ’ αυτές τις σκοτεινές ημέρες το ευγενικό άγγιγμα αυτού του «απλά ένας σκύλος» μου παρείχε παρηγοριά και το κίνητρο να βγάλω την ημέρα.

Εάν και εσείς νομίζετε ότι έιναι «απλά ένας σκύλος», προφανώς καταλαβαίνετε και φράσεις, όπως «απλά ένας φίλος», «απλά ένα ηλιοβασίλεμα» ή «απλά μια υπόσχεση». Αυτός ο «απλά ένας σκύλος» έφερε στη ζωή μου την πραγματική έννοια της φιλίας, της εμπιστοσύνης και της αγνής και απλής χαράς. Αυτός ο «απλά ένας σκύλος» φέρνει στην επιφάνεια τη στοργή και την υπομονή που με κάνουν καλύτερο άνθρωπο. Εξαιτίας αυτού του «απλά ένας σκύλος», θα ξυπνήσω το πρωί, θα κάνω μεγάλες βόλτες και θα ανυπομονώ για το μέλλον.

Για μένα, και για πολλούς άλλους ανθρώπους σαν και μένα, δεν είναι «απλά ένας σκύλος». Ενσαρκώνει όλες μας τις ελπίδες και τα όνειρα για το μέλλον, τις αγαπημένες αναμνήσεις του παρελθόντος και την αγνή χαρά της στιγμής. Αυτός ο «απλά ένας σκύλος» εξωτερικεύει όλα τα καλά μου στοιχεία και απομακρύνει τις σκέψεις μου από τον εαυτό μου και τα προβλήματα της ημέρας.

Ελπίζω ότι κάποια μέρα οι άνθρωποι θα συνειδητοποιήσουν ότι δεν είναι «απλά ένας σκύλος». Είναι αυτός που μου δίνει ανθρωπιά και με κάνει να μην είμαι «απλά ένας άνδρας» ή «απλά μια γυναίκα».

Οπότε, την επόμενη φορά που θα ακούσεις τη φράση «απλά ένας σκύλος», χαμογέλασε, γιατί «απλά δεν καταλαβαίνουν»…


[πηγή αγγλικού Κειμένου: the dogington post, Μετάφραση Κειμένου: Μαρία Παντούλα (citycodeteam)]

Αμάν με αυτή τη φίλη μου! Μιλάμε σπάνια πια, αλλά όταν μου στέλνει μήνυμα , λες και παρακολουθεί πού πάω και τί κάνω..

Τίποτα το σημαντκό , ξανά μου ήρθε εκείνο το σύνθημα από τον  τοίχο του Βασίλη..

ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΘΛΙΨΗ ΤΗΣ ΑΠΕΡΑΝΤΗΣ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑΣ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΝΙΓΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ, ΠΑΡΗΓΟΡΙΕΜΑΙ, ΟΤΙ ΚΑΠΟΥ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΕΙΣΜΑΤΑΡΗΔΕΣ   Α Γ Ω Ν Ι Ζ Ο Ν Τ Α Ι   ΝΑ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΟΥΝ ΤΗ ΦΘΟΡΑ
Οδυσσέα Ελύτης

Καιρός να ΞΕΦΟΥΝΤΑΡΟΥΜΕ.
Το χρωστάω στα μάτια της κόρης μου, που μέσα από τα δικά της,  βλέπω τα μάτια ΟΛΩΝ των ΠΑΙΔΙΩΝ!
">


ΥΓ.

Η μάνα μου, όσο είχε το μυαλό της δεν έβγαινε από το σπίτι...
Ντρεπόταν τον κόσμο να την βλέπει ανάπηρη.
Έκανα την πρώτη μου απόπειρα να την βγάλω με το καροτσάκι του αγαπημένου μου πατέρα ..
" Τί είναι όλα αυτά τα κτίρια , γιατί είναι όλα αυτά τα αυτοκίνητα εδώ..;"
Α ρε μάνα , έμεινε το μυαλουδάκι σου στο 52..σκεφτόμουν.
Της εξηγούσα κι ας μην καταλάβαινε.
..
Ακούω ένα κραάκ , πάει το καρότσι στην προσπάθεια μου ν ανέβουμε το πεζοδρόμιο.
Με τον πατέρα μου άντεχαν οι ρόδες στα 50 κιλά που είχε φτάσει.
Δίαιτα μάνα, δίαιτα ..αγκομαχώντας τη γύρισα , πάλι καλά !
Αύριο θα πάω στο ΙΚΑ να μου γράψουνε καρότσι πιο γερό .
Εδώ πάει του Χατζιχρήστου η ατάκα,
" και ποιος είναι αυτός ο ΙΚΑΣ;"

(Γράφω βιαστικά εχω στήσει μια φίλη που έφτιαξε της ντουλάπες της και θέλει να μου δώσει ρούχα για το ΛΑΓΟΥΜΙ) http://www.blogger.com/profile/05009234588689522874

ΟΧΙ,  δεν έχουμε άλλη επιλογή.
..Ας υποθέσουμε οτι αυτός ο κόσμος είναι "ΤΥΦΛΟΣ"

Amelie - helping a blind man

">

 


[πηγή: http://grafikpolizei.wordpress.com/]


Ουκρανία. Κάποιος επίσημος βγάζει λόγο και βρομίζει την ιστορία λέγοντας πως ο Χίτλερ, τους απελευθέρωσε από τον κομμουνισμό. Οι συγκεντρωμένοι για τον εορτασμό της ημέρας της νίκης των λαών ενάντια στο φασισμό, διαμαρτύρονται. Κι ένα κορίτσι με ένα παιδί στην αγκαλιά...
Δείτε το βίντεο. Δεν ξέρω πως να περιγράψω την συγκίνηση από το θάρρος και την λεβεντιά της. Απέραντος ΣΕΒΑΣΜΟΣ.

[Δεν ξέρω Ουκρανικά. Όποιος/α ξέρει ας μας πει τί ακριβώς είπε ο "επίσημος" αν διαφέρουν από όσα λέω παραπάνω που τα διάβασα στα σχόλια του βίντεο στο youtube]

Υ.Γ. "Αν διαβάσετε ιστορικά βιβλία θα δείτε πως ο Χίτλερ έβαζε πάνω από όλα την απελευθέρωση του λαού μας από τον κομμουνισμό, την απελευθέρωσή μας από τον Στάλιν" είπε το ναζιστικό γουρούνι, σύμφωνα με τον υποτιτλισμό που έκανε μόλις τώρα ο Άλφα στο δελτίο ειδήσεων.
">


«Ό, τι κι αν κάνουν θα νικήσουμε – ο κόσμος μας ανήκει.
Το μέλλον είναι μες στην τσέπη μας σαν το κλειδί
του σπιτιού μας».
Τάσος Λειβαδίτης




Καιρός να δεις αυτό το βλέμμα του καλού μας ΑΝΘΡΩΠΟΥ , του
Θανάση ...
">
και να βροντοφωνάξεις
αυτή η γή δεν πουλιέται ρεεεεεεεεεεεεε


Ξύπνα! Ξεπουλούν τις παραλίες μας! Υπογράφουμε εδώ

http://www.avaaz.org/el/petition/Ypoyrgo_Oikonomikon_G_Stoyrnara_Ypografoyme_Ohi_sto_xepoylima_ton_Ellinikon_paralion/?sliqyhb


Της Σοφίας Μαμαλίνγκα
http://mamalinga.wordpress.com/

Φωτογραφία: Της Σοφίας Μαμαλίνγκα
http://mamalinga.wordpress.com/
"ήρθε ο καιρός ήρθε ο καιρός
να ξαναχτίσετε τη γη.."
http://youtu.be/dlHCWYfiRgQ

Σαν σήμερα, στις 12 Μαΐου του 1992. εφυγε ο μεγάλος Νίκος Γκάτσος..
"Πάει ο καιρός πάει ο καιρός
που ήταν ο κόσμος δροσερός
και καθ' αυγή ξεκινούσε μια πληγή
για να ποτίσει όλη τη γη..."
Μάλιστα, το γεμάτο νόημα αυτό τραγούδι, απαγορεύτηκε από τη δικτατορία. Μετά την πτώση της, το 1974, ο ποιητής όμως θα απαντήσει:
"Ήρθε ο καιρός ήρθε ο καιρός
πάνου στου κόσμου την πληγή
ήρθε ο καιρός ήρθε ο καιρός
να ξαναχτίσετε τη γη..."
Πηγή :http://shar.es/SIJUE


ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ σε ότι κάνετε
ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ σε ΟΛΟΥΣ
..



">

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου