έχε το νου σου στο παιδί..




Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

Amour - Αγάπη




Α Ρ Ι Σ Τ Ο Υ Ρ Γ Η Μ Α

"Αριστούργημα.Πολύ δυνατά συναισθήματα,εξαιρετικές ερμηνείες,πλάνα με μεγάλη διάρκεια που προσθέτουν αμεσότητα."

"ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ.......ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ ΚΑΙ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΤΗΣ ΦΘΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΟΛΟΥΣ......... Οσοι εχουμε ζησει τη φθορά σε αγαπημένα μας και κοντινά μας πρόσωπα, φαντάζομαι πως μας φαίνεται πιό " οικείο".....Ομως η έκφραση του προσώπόυ της Ριβα, την ώρα που την σηκώνει από το κρεβάτι έχοντας μόλις ανακαλύψει πως .... τα κάνει επάνω της.......ή την έκφρασή της όταν αρνείται να φάει......Μπορεί να είναι σκληρό, αλλά πότε η φθορά και ο θάνατος ήταν ευχάριστα ζητήματα......... Το πιό συναρπαστικό - κατά τη γνώμη μου - είναι πως η μεταξύ τους τρυφερότητα καταφέρνει να υπερέχει της σκληρότητας του θανάτου, της φθοράς και της απώλειας........."

(Δυστυχως , δεν κρατησα την πηγη των παραπανω σχολιων...)

http://sonyclassics.com/amour/


1 σχόλιο:

  1. Όταν βγήκα από την αίθουσα....ήμουν άρρωστος....σαν να εβλεπα τον πέθερό μου...σχεδόν 90 αλλά σε καλή κατάσταση...Χρόνια υπηρετεί την πέθερά μου...83 και με τις εφτά πληγές του Φαραώ πάνω της....στο κρεββάτι αρκετά χρόνια...Ναι αριστούργημα...βαθειά ανθρώπινο...μιλάει στην ψυχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή