έχε το νου σου στο παιδί..




Σάββατο 26 Απριλίου 2014

"σιωπή"

“Υπάρχουν στη ζωή καταστάσεις που δεν τις χωράει ο λόγος. Και τότε ή παραχωρεί τη θέση του στη σιωπή ή τρελαίνεται και γίνεται στίχος ή ξανατρελαίνεται και γίνεται τραγούδι…”
Ιάκωβος Καμπανέλλης

Λάμπρος Ροδούλα


"Αχ αγάπη μου! Μη ξεχάσεις τη θάλασσα, που με είδε να κλαίω τη νύχτα λόγω όλων αυτών των αναμνήσεων που έχω απο σένα Αχ αγάπη μου! Μη ξεχάσεις τη μέρα που χώρισε τη ζωή σου από αυτή τη φτωχή ,δική μου, ζωή .."

">

(Για μετάφραση των στίχων στα Ελληνικά ενεργοποιήστε τους Ελληνικούς υποτίτλους στο παραπάνω βίντεο. )

"Τ'όνειρο για άλλα ταξίδια ανέτειλε στον ορίζοντα... Περνούσαν σιωπηλά σα δυό γέροι ζεματισμένοι από τη ζωή,πέρα από τις παγίδες του πάθους,πέρα από τις κοροϊδίες των ψευδαισθήσεων και τους αντικαθρεφτισμούς των παθημάτων τους: πέρα από τον έρωτα. Γιατί είχαν ζήσει μαζί αρκετά για να καταλάβουν πως ο έρωτας είναι έρωτας σ'οποιαδήποτε εποχή και σ'οποιοδήποτε τόπο.. -Θα συνεχίσουμε ίσια,ίσια,ίσια ξανά για τη Λα Δοράδα. -Και μέχρι πότε νομίζετε πως μπορούμε να συνεχίσουμε; -Για όλα μας τη ζωή,είπε"


Ένα υπέροχο τραγούδι σε μια ονειρεμένη εικονογράφηση! Με την καταπληκτική ερμηνεία της Shakira ο έρωτας του Florentino και της Fermina από τη νιότη μέχρι τα γηρατειά! Σπουδαία ταινία από το βιβλίο του Gabriel Garcia Marcuez,

Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΧΟΛΕΡΑΣ


.....

σχεδόν παραμορφωμένη
Αντίο θλίψη
Καλημέρα θλίψη
Είσαι σημειωμένη μέσα στις γραμμές του ταβανιού
Είσαι σημειωμένη μέσα στα μάτια που αγαπώ
Δεν είσαι ολωσδιόλου η δυστυχία
Γιατί τα χείλια τα πιο φτωχά σε αναγγέλλουν
Με ένα χαμόγελο
Καλημέρα θλίψη
Έρωτας των αγαπημένων κορμιών
Δύναμη του έρωτα
Που η προσήνειά των ξεπετάγεται
Σαν ένα τέρας χωρίς σώμα
Κεφάλι απογοητευμένο
Θλίψη όμορφο πρόσωπο .

Δεν είμαι μόνος
Φορτωμένη
Με φρούτα ελαφρά στα χείλια
Στολισμένη
Με χίλια διαφορετικά λουλούδια
Θριαμβευτική
Μέσα στα μπράτσα του ήλιου
Ευτυχισμένη
Από ένα φιλικό πουλί
Θελκτική από μια σταγόνα βροχής
Πιο όμορφη
Από τον πρωινό ουρανό
Πιστή
Μιλώ για έναν κήπο
Ονειρεύομαι
Μα στην ακρίβεια αγαπώ

Paul Eluard

Καλό Σαββατοκύριακο
">

.....

"Μονάχα εγώ ρωτώ χωρίς ελπίδα
πού μένεις, πού κοιμάσαι και πώς ζεις,
κι εσύ που ξέρεις όσα η καταιγίδα
δεν έχεις κάτι για να μου πεις."
">

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου