έχε το νου σου στο παιδί..




Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ



"Eίμαι ο μέσος έλληνας που λατρεύει τα παιδιά.
Γι αυτό όταν μας έβαλαν στα Μνημόνια δε μίλησα, τα χρέωσα για τα επόμενα 100 χρόνια.Δεν ήξερα εξάλλου τί κάνει τ ΔΝΤ, δεν διάβαζα ειδήσεις χρόνια τώρα,κανένα Τσιάο με κουτσομπολίστικα διαβάζαμε σπίτι, αυτό
έδινα και στα παιδιά μου να διαβάσουν.
Λατρεύω τα παιδιά,ειδικά τα παιδιά μου, όλα γι αυτά τα κάνω εξάλλου.
Γι αυτά, ενώ έπαιρνα 1000 ε μισθό έβαλα δάνεια 10 χιλιάρικα για να πάρω καινούργιο αυτοκίνητο.Γι αυτά πήγαινα με την κυρά μου ρεβεγιόν τα Χριστούγεννα στου Πλούταρχου, 240 ε η φιάλη, για τα παιδιά μου το κανα.
Φροντίζω για το μέλλον των παιδιών, γι αυτό λέω ναι στη ρύπανση του Ασωπού, στην εταιρεία που ρημάζει το δάσος στις Σκουριές,στα βιομηχανικά αιολικά πάρκα που ρημάζουν τα βουνά του τόπου μου.
Αγαπώ τους νέους και φροντίζω το μέλλον τους γι αυτό στα παπάρια μου αν ξεπουλάνε το νερό, αν δεν έμεινε ακέραιο κανένα εργασιακό δικαίωμα,αν θα δουλέψει ανειδίκευτος εργάτης για 200ε.
Όλα τα κάνω για τα παιδιά μου, γι αυτό απλά τα παρκάρω στα σχολεία, ούτε με νοιάζει αν εκεί γίνεται μάθημα, προσλαμβάνω ένα ρετάλι δάσκαλο του, τον πλερώνω, του βάζει 20, του κάνει αυτό που θα πρεπε να κάνει στο σχολείο και εξοικειώνω το παιδί μου με τη λαμογιά και το ρουσφέτι, από πάππου προς πάππον.
Τελικά είμαι ΜΑΖΙ με τους νέους, στο πλευρό τους, γι αυτό δεν ακούω ΠΟΤΕ τί σκέπτονται αυτά για το μέλλον τους , δεν δίνω πεντάρα για τις ανησυχίες και τους φόβους τους,δεν δικαιολογώ ή εξηγώ ποτέ τις μικρές τους εξεγέρσεις, μα θα έχουν αιτήματα και οι νέοι; με τί δικαίωμα;επειδή θα ζήσουν το εφιαλτικό μέλλον που με την αδιαφορία μου τους ετοιμάζω; βρε δε πάνε στα διάολο τα κωλόπαιδα, στη μπουζού.
(θα σας φάνε τα παιδιά σας, είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο)"




[....Σήμερα, επέτειο της δολοφονίας του Ερνέστο ντε Λα Σέρνα, δεν θα αναρτήσω τη φωτό των δολοφόνων του, μήτε τη φωτό της αγιοποίησης του σε μπλουζάκια,μήτε αυτές απ΄την Κούβα.

Θα θυμηθώ μόνο τον νεαρό που ξεκίνησε με τον φίλο του ένα ταξίδι στην Λατινική Αμερική, και ποιος δε θάθελε να κάνει αυτό το ταξίδι;
Έτσι δεν θα απαντήσω στις κατηγορίες για αυτά που ΜΕΤΑ, σαν ενήλικας έκανε πράξεις.Ουδείς άνευ λαθών όταν πράττει.
Θα θυμηθώ το νεαρό που ερωτευόταν,γελούσε, τραγουδούσε, έπινε με τους χωρικούς και χόρευε μαζί με λεπρούς.Αυτόν τον Ερνέστο θα θυμηθω και το ταξίδι που τον ονόμασε "Τσε"]

Σ. Λ.


υγ Σ Ευχαριστω Σοφια για οτι παιρνω απο Σενα...
''Άλλοι, ας καυχηθούν για τις σελίδες που έχουν γράψει’ εγώ, είμαι περήφανος για κείνες που έχω διαβάσει"
Χόρχε Λουίς Μπόρχες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ η ταινια, βρειτε την να δειτε τι εννοει η Σοφια...

">

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου