έχε το νου σου στο παιδί..




Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Κι όταν δεν Ο νειρεύομαι τραγουδώ..14-10-2013

Το πιό ωραίο μου τραγούδι θα σου πω..
Ελπίδα


HΛΙΟΥ ΠΟΛΗ

"...και μόνο το φθινόπωρο παραμένει αιώνια νέο σαν τα πιο λυπημένα ποιήματα."
Τάσος Λειβαδίτης

Στίχοι: Γιάννης Θεοδωράκης
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Πρώτη εκτέλεση: Μίκης Θεοδωράκης

Όμορφη πόλη φωνές μουσικές
απέραντοι δρόμοι κλεμμένες ματιές
ο ήλιος χρυσίζει χέρια σπαρμένα
βουνά και γιαπιά πελάγη απλωμένα

Θα γίνεις δικιά μου πριν έρθει η νύχτα
τα χλωμά τα φώτα πριν ρίξουν δίχτυα
θα γίνεις δικιά μου

Θα γίνεις δικιά μου πριν έρθει η νύχτα
τα χλωμά τα φώτα πριν ρίξουν δίχτυα
θα γίνεις δικιά μου

Η νύχτα έφτασε τα παράθυρα κλείσαν
η νύχτα έπεσε οι δρόμοι χαθήκαν




..
Κι όταν δεν Ο νειρεύομαι τραγουδώ...http://youtu.be/InqvwyLymGo
Η Πόλη εγώ
Ο Ήλιος, τα χαμένα μας Ο ΝΕΙΡΑ..
Καληνύχτα ΜΑΣ

">

Στο ΜΑΖΙ των ανθρώπων ..
1. Οδός Ονείρου-Μάνος Χατζιδάκης
2. Είναι ν απορείς - Κώστας Καράλης- Γ. Σπανός                           8:41
3. Το ταξίδι - Βασίλης Γισδάκης- Μ. Χατζιδάκης                            12:10
4. Όσο κρατήσει η Ζωή - Γ. Χαρούλης- Ν.Καρούζος                     15:20
5. Classical/guitar, Jim Greeninger, Recuerdos de la Alhambra        17:47
 http://youtu.be/AIzKsNIRrV4


">

14 του Οκτώβρη 2013


"Πάθος για τη ζωή, μίσος για τον πόλεμο

Τα χρόνια μας μετρημένα πάνω στη γη. Μετά κάτω απ' τη γη. Όλα σκοτάδι.
Ας ζήσουμε το φως. Απ' όλες τις χαραμάδες. Ας περπατήσουμε δρόμους με ονόματα, δρόμους που περπάτησαν κι άλλοι πριν από μας. Κι άφησαν ίχνη.
'Ιχνη ανθρώπινης μεγαλοπρέπειας, ίχνη αξιοσύνης. Ας σκοτώσουμε κάθε φασισμό μέσα μας και έξω μας. Πιότερο απ' όλα o Άνθρωπος. Ο συναισθηματικά σκεπτόμενος άνθρωπος. Αυτό το σκουλήκι, ο υπ-άνθρωπος λογιστής- υπολογιστής, κατατρώει τα σπλάχνα της ανθρωπότητας. Γεννάει τον πόλεμο. Εμείς παλεύουμε για την ειρήνη. Αυτό το θαύμα της ζωής που μας χαρίστηκε δεν το χαραμίζουμε στην άνυδρη καθημερινότητα της επιβίωσης. Πάθος για τη ζωή, μίσος για τον πόλεμο. Η γη, η θάλασσα, ο ουρανός μας αγκαλιάζουν.
Μας σκοτώνει ο πόλεμος, η βία, ο άνθρωπος- μάζα, ο άνθρωπος εμπόρευμα.
Μας λυτρώνει ο έρωτας, η φύση, η ομορφιά."



"Eλευθερία είναι να χωράς και να πράττεις ότι σε προστάζει η καρδιά σου,ανεξάρτητα
από την γνώμη των άλλων.Ξερεις τι είναι ομως να βρεθείς ξαφνικά σε ενα έρημο σταθμό της ζωής χωρις να περιμένεις τίποτε και χωρίς να σε περιμένει κανείς; Ξερεις..κι επειδή ξέρεις γι αυτό Σ'Αγαπω Καρδιακά.Κανείς δε γνωρίζει το δάκρυ της σιωπής στη ζωή του τυχαία τελικά.Σε ένα απο τα Ωραιότερα όνειρα της Ψυχής μου πάντα θα βρέχει..και πάντα θα τσαλαβουτώ ξυπόλητη με πείσμα παιδικό στο βαθύ μου θέλω όχι για να φτάσω κάπου αλλά για να ξεδιψά η ψυχή μου μέσα σ αυτή τη βροχή...κάτω απ τον ουρανό του αυτονόητου. -"
">

">

Τώρα Νύσταξα...

ΚΟΣΜΕ, Αγααααάπη μου....

">

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου