έχε το νου σου στο παιδί..




Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

αληθινή αγάπη ..

Σκελετοί 6.000 χρόνων βρέθηκαν αγκαλιασμένοι να φιλιούνται
Το 6.000 ετών φιλί κάνει το γύρο του διαδικτύου αποδεικνύοντας πως μια αληθινή αγάπη μπορεί να κρατήσει για πάντα...



Η απίστευτη φωτογραφία απεικονίζει δύο σκελετούς που βρέθηκαν στο Hasanlu, έναν αρχαιολογικό χώρο στο Ιράν.

Οι δύο σκελετοί βρέθηκαν όπως ακριβώς τους βλέπετε στη φωτογραφία, χωρίς κανένα άλλο αντικείμενο.

Το μόνο που υπήρχε ήταν μια πέτρινη πλάκα κάτω από το κρανίο του αριστερού σκελετού.



http://www.newsbomb.gr/anexhghta/story/278562/apisteyto-skeletoi-6000-hronon-vrethikan-agkaliasmenoi-na-filioyntai
Υπάρχουν αγάπες, από την ταινία: Έρωτας στα χρόνια της χολέρας.


Ω, πολύτιμή μου, τι δεν θα 'κανα για σένα
να σε είχα μια στιγμή πλάι μου, μακριά από τον κόσμο
και μια στάλα πιο κοντά σε μένα.
ω, πολύτιμή μου, σαν τον ποταμό Magdalene
που σβήνει μέσα στην άμμο της θάλασσας
έτσι θέλω κι εγώ να σβήσω μέσα σε σένα.

Υπάρχουν αγάπες που αντέχουν στους πόνους
κι όπως το κρασί ωριμάζουν με τα χρόνια
έτσι κι εγώ νιώθω την αγάπη μου να μεγαλώνει για σένα.

Υπάρχουν αγάπες που καρτερούν το χειμώνα για ν' ανθίσουν
και τα βράδια του φθινοπώρου πετούν πράσινα φύλλα,
έτσι είναι η αγάπη που νιώθω για σένα.

Ω, πολύτιμή μου, μη λησμονάς τη θάλασσα
που τις νύχτες με είδε να δακρύζω για σένα
τόσες αναμνήσεις δικές σου
ω, πολύτιμή μου μη λησμονάς
τη μέρα που οι ζωές μας χωριστήκαν
της φτωχής ζωής που μου έμεινε να ζω.

Υπάρχουν αγάπες που αντέχουν στους πόνους
κι όπως το κρασί ωριμάζουν με τα χρόνια
έτσι κι εγώ νιώθω την αγάπη μου να μεγαλώνει για σένα.

Υπάρχουν αγάπες που λες πως έχουν τελειώσει, κι όμως ανθίζουν ξανά
και τα βράδια του φθινοπώρου πετούν πράσινα φύλλα,
έτσι είναι η αγάπη που νιώθω εγώ για σένα,
εγώ για σένα, εγώ για σένα... η αγάπη που νιώθω για σε...
">


http://ahinoula.blogspot.gr/2013/02/blog-post_13.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου