έχε το νου σου στο παιδί..




Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

στο κοριτσάκι μου...




Δικε μου ΗΛΙΕ,  Χρυσαλιφουρφουρο μου ,,,


σιγα μη γραψω στο διαδυκτιο πως εισαι Η ΖΩΗ ΜΟΥ!:)


Σανδαλακι μου πανεμορφο τωρα που σιγα σιγα μου φευγεις
να θυμασαι πως εμεις οι ΔΥΟ θαμαστε ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ

και βεβαια,
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΜΑΣ
`````````````````````




http://youtu.be/rcRHZly22nU Όταν θα μεγαλώσεις κοριτσάκι μου θα πάρεις ενα δρόμο,δρόμο δύσκολο. Μακρύ πολύ να ξέρεις δρόμο αλαργινό τον κόσμο θα γνωρίσεις, αχ να σε χαρώ. Να και το σανδαλάκι για το γυρισμό μήλο μου μυρωμένο, μήλο μου γλυκό. Κι ο δρόμος θα σε φέρει κοριτσάκι μου ψηλά στις Αμαζόνες και στον Καύκασο. Στην έρημο να ψάξεις και στην άβυσσο την άμμο να τρυπήσεις και να βρεις νερό. Να και το σανδαλάκι για το γυρισμό μήλο μου μυρωμένο, μήλο μου γλυκό. Κι απ' το νερό της άμμου μες στο φως θα βγει το δέντρο αυτό του Νείλου,να λευτερωθεί. Να και το σανδαλάκι για το γυρισμό μήλο μου μυρωμένο, μήλο μου γλυκό.




Βαλε κεφαλακι μεσα μωρε...βοριαδακι...:)






ΠΟΛΥΧΡΩΜΗ  Ζ Ω Ο Υ Λ Α  ΜΟΥ
ΣΑΝ τον
ΗΛΙΟ που ζωγραφισες τοτε στα 10 σου ....
  .
"ΤΖΟΥΚΙ"  που λεει και ο μπαμπας

ειμαστε οι πιο ευτυχισμενοι γονεις του κοσμου που εχουμε
Ε Σ Ε Ν Α..








Καποτε στη Μαλτα γινοταν ενας διαγωνισμος για παιδια δημοτικου...Το θεμα ηταν "δικαιωμα στη φαντασια" οπου τα παιδια θα εγραφαν ενα δικο τους
ποιημα και θα το ζωγραφιζαν. Το επαθλο θα ηταν να δημοσιευθουν καποια σε ενα λευκωμα και να μοιραστει σε ολη την Ευρωπη...Τουτο λοιπον το εργο μπηκε στο λευκωμα...
Μονο που το αυθεντικο μου το κρατησαν οι ατιμοι εκει...:)











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου