έχε το νου σου στο παιδί..




Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

είμαι η Ρένα και....

Ηθοποιός σημαίνει φως.
(και ο ποιητης και ο ζωγραφος , και ο καθε καλλιτεχνης και ο καθε ανθρωπος)

Είναι καημός πολύ πικρός
( που δεν βγαινετε εξω να φανερωθειτε)

και στεναγμός πολύ μικρός.
(ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ που δεν πιανομαστε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ να διωξουμε τη ΧΟΥΝΤΑ)

Μίλησε, κλαις;
(ΜΙΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ , μην κλαις, τι φοβασαι? φωναξε, βρισε, δηλωσε οτι θα καταμαυρισεις την Κυριακη την αλητεια που εχει ΟΝΟΜΑ και τους φασιστες)

Όχι δε λες.
(Γιατι????????????? δεν καταλαβαινεις οτι τα περιθωρια στενεψαν?)

Μήπως πεινάς;
(και πουσαι ακομα...)

Και τι να φας!
(θα φυγεις αναγκαστικα για μεταναστης..)

Όλο γυρνάς,πες μου πού πας;
(πορτα πορτα ? Καλα κανεις τοτε. Και τι τους λες? Πως τωρα ξερουμε την ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥΣ!! Πως ειναι γελοιοι που υποτιμουν τη νοημοσυνη μας!! Πως πιο κατω δεν υπαρχει!! Πως δεν μας ρωτησαν, που  καναν το φοβεροτερο εγκλημα και δολοφονησαν εναν λαο ολοκληρο,παραμενοντας  οχι μονο ατιμωρητοι αλλα εχουν και το θρασος να ζητουν ακομα τη ψηφο ενος φοβισμενου ακομα κοσμου!!!
Πως θα σηκωσουμε ΨΗΛΑ το κεφαλι την ΚΥΡΙΑΚΗ και δεν θα κανουμε ουτε ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ!!!ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!!)


Σ' αναζητώ στο χώρο αυτό,
(και θελω να γινεις επιτελους ξεκαθαρος χωρις τσιτατα, να καταθεσεις τη θεση σου στο ντουβαρακι σου να ξερω, πώς σκατα βγαινουν και απο ποιους, αυτοι οι αλητες)

γιατί είμ' εγώ πολύ μικρός
και θλιβερός ηθοποιός.
( ηθοποιος δεν ειμαι, θλιβερος εγινα...)

Θα παίξεις μια, θα παίξω δυο.
(χιλιες δυο φορες θα παιξω , οχι σκακι, απ αυτο δεν ξερω μα με το αλογακι μου το ξυλινο, το γκεω βαγκεω και στο κρυφτο εγω να τα φυλαω και ΣΥ να βγεις και να ΜΙΛΗΣΕΙΣ)

Θα κλάψεις μια, θα κλάψω δυο.
(MAZI  θα κλαψουμε kαι να ΞΑΝΑΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ...
μ ακους...?)

Σαν καλαμιά θα σ'αρνηθώ,
(ναι, θα σ αρνηθω αν τους ξαναψηφισεις , τερμα η επιεικια)

θα σκεπαστώ, θα τυλιχτώ
μ' άσπρο πανί κι ένα πουλί,
άσπρο πουλί που θα καλεί τ' άλλο πουλί,
το μαύρο πουλί.
(ε ναι, εμενα οι φιλοι μου ειναι μαυρα πουλια, μη κοιτας που ειμαι καλος ανθρωπος και μεταμορφωνομαι σε ασπρο μπας και επιτελους καταλαβεις τα αυτονοηταααααα , δεν το παιζω ξυπνια, σου ειπα δεν ειμαι ηθοποιος , ενθαρρυνση δινω..)

Παρηγοριά στη λυγαριά, υπομονή!
Αχ πώς πονεί!
(ΑΥΤΟ που με πονει ειναι που προτενε ο Αλεξης στο ΚΚΕ ΔΗΜΑΡ ΑΝΤΑΡΣΥΑ για μια ΕΝΟΤΗΤΑ της αριστερας χωρις ανταλλαγμα εδρων και αυτοι δεν θελησαν)

Κι ύστερα λες για δυο τρελές
(τη Βενιζελοσαμαρουλα, δυο σε μια)

που μ' αγαπούν γιατί σιωπούν,
(Σιωπουν για τα εγκληματα τους, γιατι στ αρχιδια τους ΕΣΥ
κεινο που θελουν ειναι να σε εξαθλιωσουν κατακλεβοντας ΣΕ και να τα δινουν στις τραπεζες...χρησιμοποιωντας το κωλομεσον που λεγεται τιβι)

γιατί σιωπούν......
(ακομα δεν το καταλαβες? ΜΙΛΑ ΕΣΥ και θαφτους , μη τους φοβασαι τωρα που αυτους τους εχει πιασει ΤΡΟΜΟΣ. Περιπτερα τους δεν υπαρχουν πουθενα , τοχεις για λιγο???)


Έλα στο φως, παίζω θα δεις.
(Δεν παιζω καθολου , στ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ...)

Είμαι σοφός μην απορείς,
(ουτε σοφη ειμαι, απορω που απορεις, γιατι κανω αυτη την αναρτηση)

έλα στο φως, παίζω θα δεις.
(δεν παιζω καθολου! Βγες και φωναξε σε ΟΛΟΥΣ ,
ΕΣΥ τι θα κανεις. Δωσε το παραδειγμα σου με την πραξη σου, οχι για προβολη παραστασης μα για να καουμε ολοι μαζι και απο τις σταχτες να ξαναγεννηθουμε ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ)

Ηθοποιός, ό,τι κι αν πεις
είναι καημός πολύ πικρός
και στεναγμός πολύ βαθύς.
(Ναι ειναι...γιαυτο πετα τη ΜΑΣΚΑ και βαλε το λιθαρακι σου να χτισουμε κεινο τον κοσμο που Ονειρευτηκαμε αν τον ονειρευτηκες ποτε...)

Ηθοποιός, είτε μωρός, είτε σοφός
είμαι κι εγώ, καθώς κι εσύ είσαι παιδί,
που καρτερεί κάτι να δει.
(Κατα βαθος ΜΕ ΝΟΙΩΘΕΙΣ το ξερω...)

Πιες το κρασί, στάλα χρυσή
( και για μια φορα στη ζωη σου , πες την αληθεια , αφου την ξερεις, ΦΩΝΑΞΕ ΤΗΝ!!!!!!!!!)

απ' τη ψυχή ΜΟΥ, ως την ψυχή ΣΟΥ ...
ΔΕΝ ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΑΝ...
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΥΣ
....ειμαι η Ρενα και δεν ειμαι Μαλακας ....για ολους που μιλουν γενικως και αοριστως.

http://youtu.be/wuwuVJ4zO00


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου