έχε το νου σου στο παιδί..




Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

"Μακρύς αποχαιρετισμός"




Μικρούλα μου...

Κρίνο, αχ κρινάκι μου κατάλευκο,

Ρόδο πορφυρό μου,
Όλοι τρυφερά της λέγαν:
''Αχ, μικρούλα μου...''
Προσωπάκι εικόνισμα
Και φωνούλα σαν το αηδόνι.
Την έπαιρνε στα πόδια,
την ταχτάριζε αργά,
Μια αριστερά, μια δεξιά -
σαν το εκκρεμές του τοίχου
μα πάλι στο ρεφραίν τελειώσαν όλα :
''Αχ μικρούλα μου...''
Θέλημα θεού ήταν ορισμένο
Το στρατί σου είναι γραμμένο
Οι μικροί ποτέ δεν γίνονται μεγάλοι
Τους ελεύθερους ποτέ δεν τους κρατάς
Κάτω από το δέντρο της παράδεισος
-λέγαν όλοι-
εσύ θα ανθίζεις,
Ρόδο πορφυρό μου,
Μα πάντα στο ρεφραίν τελειώναν όλα:
''Αχ μικρούλα μου...''

* τραγούδι από την ταινία
"Μακρύς αποχαιρετισμός" ---- . μετάφραση Angelique Angelique, γλωσσική επιμέλεια δική μου, μαριάννα
Ландыш, ландыш белоснежный, Розан аленький! Каждый говорил ей нежно: «Моя маленькая!» — Ликом — чистая иконка, Пеньем — пеночка… — И качал ее тихонько На коленочках. Ходит вправо, ходит влево Божий маятник. И кончалось всё припевом: «Моя маленькая!» И кончалось всё припевом: «Моя маленькая!» Божьи думы нерушимы, Путь — указанный. Маленьким не быть большими, Вольным — связанными. — Будешь цвесть под райским древом, Розан аленький! — Так и кончилась с припевом: «Моя маленькая!» Так и кончилась с припевом: «Моя маленькая!» Το τραγουδι απο την ταινια
"Μακρυς αποχαιρετισμός" ----
https://youtu.be/bP0QiLQmnZ4?list=PLCE528457937A2F7F
(από τον τοιχο της Μαριάννα Παπουτσοπούλου)




Καληνύχτα




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου