έχε το νου σου στο παιδί..




Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

"Δυο πολυθρόνες σκηνοθετούν ενα Ο-νειρο..."



Αγναντεύοντας τα καλοκαιρινά βράδια 

                     ταξίδι σε απόμερες λεπτομέρειες
                     ο νους και η καρδιά ,
                     Η απεραντοσύνη συναντά την αιωνιότητα
                     το χρώμα συνθέτει τη στιγμή.
                     Δυό πολυθρόνες σκηνοθετούν
                     ένα Ο-νειρο.

Ηλιε μου..αν μετραγα ...μεχρι ποιο νουμερο θα εφτανα να μη θωρω το ροδινο ολοστρογγυλο σου?
Να πω εναν αριθμο?
1  24 !!!   εναν ειπα!!!!!!! εκατον εικοσι τεσσερα...:)
αρχιζω και μετρω...
ενα...2, 3,4,.....





ακριβως 1  24....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ειδες? :)

τι παιζει το ραδιοφωνο?...κατσε να δυναμωσω....
και το φεγγάρι έξω ολόγιομο ..
δεν θελω να γλυτώσω απ΄τα όμορφα....

 


Φεγγαρι μου ολογιομο......τ ασχημα τουτου του κοσμου, εφιαλτες !!!!!!!!!!
δεν θελω να μ ακολουθουν..







Φεγγαρι μου και
Ηλιε μου
,ΜΑΖΙ..
με πλημυριζεις...! 
                                                                           



"Δυο πολυθρόνες σκηνοθετούν ενα  Ο-νειρο..."

όμορφη καλοκαιρινή μου νύχτα...
καλημερα...





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου