έχε το νου σου στο παιδί..




Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ...????

ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ που περιγραφω πιο κατω......... "Εγώ θα κάνω όνειρα κι αληθινα μη γίνουν .. μου φτάνει που πρόσπάθησα όνειρα να μη μείνουν...."(συνθημα απο πλακατ κατω στο Συνταγμα)"Να σας πω και κατι που εζησα χθες????
Ειναι δυο γυναικες που ερχονται απο τις "μουτζες" γυρω στα 40...κατω στην πλατεια...
αλαφιασμενες κατακοκκινες...απο την εκτονωση τους...!!!
Γελωντας εγω τους λεω...ενταξει? φωναξατε???
ΟΥΟΥΟΥ μου λεει η μια...Μωρε εριξα μουτζα, που πηγε συννεφο..!!!
Παω κοντα στο αυτακι της...της λεω σιγανα...Τι ειχατε ψηφισει???
Καρατζαφερηηηηη μου λεει φωναχτα!!!!!!!!!!!!!!!!!
Προσπαθω να συνελθω απ το "σοκ" εγω και πολυ ψυχραιμα της λεω...(παντα γελωντας) ...μια μουτζα λοιπον σε σενα, μια μουτζα στη Βουλη, ναι???
Μου απαντα... Γιατι,ο Καρατζαφερης ειναι με τους απλους σνθρωπους...δεν φηφισε το μνημονιοοοοοοοοοοοοοο
Η κολλητη της τη σκουντα και λεει...παψε μωρε ασχετη, το ψηφισε!!!!!
Αληθεια??????????? δεν το ηξερααααααααααααααα μου λεει τοτε η "φιλη"....Τωρα τι κανουμε??? και με κοιτα, απορημενη..
Να πατε εκει ν ακουσετε, τις συνελευσεις των παιδιων, τους λεω...
Που που??? και τι ειναι ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ??????????
Τους εξηγω...
Παμε μωρη συ...μπας και καταλαβουμε ποιος μας εκανε φτωχους...!!!
 "Χαμογελουσα"  βλεποντας τες αγκαζε να τραβαν ....σιγα-σιγα προς τη συνελευση με ενα αχ ανειπωτο μεσα μου.... ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ΥΓ....τις προαλλες... ειδα καποιον αλλον που δεν τον ρωτησα τι ψηφισε:),να τρωει τη σουβλακα του και να πεταει το περιτυλιγμα κατω...μου απαντα " ελα μωρε εχουν επιτροπη καθαριοτητας, δεν βλεπεις τι γινεται κατω...εγω βρωμισα ? ...θα τα μαζεψουν!!!"Αυτο το ΑΧ..να μη το λες...-Αλεξη, ΔΕΝ ΣΕ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΖΩ!!!!!!!! ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=NWIeG-2-xLc&feature=feedlik%CE%9F%CE%BC%CF%89%CF%82 σε ΣΕΝΑ... και σε ΟΟΟΟΛΗ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, κανω τουτη εδω την προταση που βρηκα......."ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΥΤΗ ΣΑΠΙΣΑΜΕ ΣΤ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΜΑΣ ΓΙΝΑΝΕ ΣΥΝΗΘΕΙΑ        Π Α Ρ Α Τ Η Σ Ε   Τ Α    Ο Λ Α...ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΑΒΟΛΑ  ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΠΩΣ ΒΑΔΙΖΟΥΝΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΝΑΠΟΔΑ....."http://rigasili.blogspot.com/2011/06/blog-post_05.html............................................................................................
Το κείμενο με τα αιτήματα των «αγανακτισμένων» (Los Indignados) της Puerta de Sol κυκλοφορεί και αναμεταδίδεται σήμερα με καταιγιστικό ρυθμό στο διαδίκτυο. Δείτε τα αιτήματά τους αναλυτικά (πηγή: The Insider): http://rigasili.blogspot.com/2011/06/blog-post_8722.html                                   Eλα παππου πεστααααααααααααααααααααααααααααα....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://youtu.be/PrK0U0X2ONo
και συ ΖΑΖ τραγουδησε μας....
http://youtu.be/tIUtcaUjTgA


"Εγώ θα κάνω όνειρα κι αληθινα μη γίνουν .. μου φτάνει που πρόσπάθησα όνειρα να μη μείνουν...."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου