έχε το νου σου στο παιδί..




Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

υπαρχουν τετοιες αγαπες....



Καλε μου, τι δεν θα κανα για σενα...
για να σ εχω ενα δευτερολεπτο...
...απομακρυσμενοι απο τον κοσμο...
...και κοντα σε μενα.

Καλε μου, οπως το ποταμι Μαγδαλενα
...που χανεται στην κινουμενη αμμο της θαλασσας...
...θελω να χαθω κι εγω σ εσενα...
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΓΑΠΕΣ...
που επιστρεφουν, ΑΝΤΕΧΟΝΤΑΣ
τις καταστροφες...
...οπως το κρασι
που γινεται
καλυτερο
με τα χρονια...
ετσι μεγαλωνει αυτο
που αισθανομαι
εγω για σενα...
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΓΑΠΕΣ...
...που περιμενουν το χειμωνα και ανθιζουν...
...και τις νυχτες του φθινοπωρου ξανανθιζουν...
...οπως η αγαπη που αισθανομαι εγω για σενα...

Καλε μου...
...μην ξεχνας τη θαλασσα...
...που τις νυχτες με ειδε να κλαιω...
...τοσες αναμνησεις δικες σου...

Καλε μου...
...μην ξεχνας τη μερα...
...που χωριζω τη ζωη σου...
...απο τη φτωχη ζωη που μου αναλογει να ζησω...
Υπαρχουν αγαπες...
που επιστρεφουν, αντεχοντας
τις καταστροφες...
Υπαρχουν αγαπες
...που φαινεται πως τελειωνουν και ανθιζουν...
...και τις νυχτες του φθινοπωρου ξανανθιζουν...
οπως η αγαπη που αισθανομαι εγω για σενα
εγω για σενα...
για σενα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου