έχε το νου σου στο παιδί..




Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Γιατί.....;;;



Σε τουτο το παρκο σταματησα λιγο να ξαποστασω...
ενα παιδι ηρθε παραδιπλα και εκατσε ...προσεξα τα ομορφα ματια του, μου θυμισαν Ινδια...σαν με καρβουνο στο μπλοκ ενος πλανοδιου καλλιτεχνη, ζωγραφισμενα με καθε λεπτομερεια ενος παραξενου φοβου ...
..........................
-Που ειναι το Μπαγκλαντες? με ρωτησες
-Δεν ξερω...
-Κατσε να ψαξω στον χαρτη να το βρω........
....διπλα στην Ινδια...ακουω και παλι τη φωνη σου
- Με ακους? Δουλευει στα φαναρια, πλενει τζαμια, ειναι πολυ αδυνατος...με ακους? ...μου δειχνει το σωμα του...η πλατη γεματη βουρδουλιες, οι αγκωνες του σακατεμενοι μ ακους? μου λεει πως μενει στην Ομονοια με αλλους πολλους και ολες αυτες τις πληγες του ταχει κανει η Μαφια...ποια Μαφια? για να του παρουν τα λεφτα ...τα 5-10 ευρω που βγαζει την ημερα...ακου ακου...μου δειχνει και μια μαχαιρια γυρω απο το λαιμο...μ ακους?...
...με ρωταει αν ειμαι "αστυνομια" ....θεε μου τι με ρωτα? εγω αστυνομια?....
....με ακους?...ειναι δυο μερες τωρα που κοιμαται εδω στο "ησυχο" προαστειο μας...φοβαται να παει στην Ομονοια....με ακους????
- Για φαντασου..θυμασαι που σε ρωτησα ...πες μου ενα μερος σαν και αυτο που ονειρευομαστε... που ειναι αυτο? .....
ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ...ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ...διχως κανενα ΟΝΕΙΡΟ...
Για φαντασου....

```````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
Γυρισα σπιτι ...
κεινα τα "ματια τα ζωγραφιστα" μ εκαναν να σιγομουρμουριζω με οργη.. κατι παλιους στιχους της Κατερινας Γωγου...

"Θέλω να κουβεντιάσω σ' ένα καφενείο
που να 'χει πόρτα ανοιχτή
και να μην έχει θάλασσα
μονάχα άντρες άνεργους
σκόνη με ήλιο και σιωπή
να μπαίνει ο ήλιος στο κονιάκ
κι η σκόνη μαζί με τα τσιγάρα στα πλεμόνια μας
και ας μην πάρουμε και σήμερα βρε αδερφέ
προφύλαξη για την υγεία μας
κι ούτε να δίνεις συμβουλές
το πως το κατεβάζω έτσι
και πως σκορπιέμαι έτσι
και να αφήσεις ήσυχα στα μούτρα
τις μπογιές τις μύξες και τα κλάματα
να τρέξουνε.
Μονάχα να κοιτάζεις ήρεμα
τα νύχια τα μαλλιά μου και τα χρόνια
που 'ναι βρώμικα
και 'γω
να μη δίνω φράγκο για όλα αυτά.
Μόνο το κόμμα, το χριστουλάκο τους
γιατί δε φτιάχτηκε το κόμμα τόσα χρόνια
και 'συ να 'σαι φίλος. Φίλος-φίλος
έτσι όπως το λέει ο Καζαντζίδης
και το κονιάκ να 'ναι σκατά
και εργολάβος πουθενά δε φάνηκε
έχει δωμάτιο για παράνομους
πάνω απ' το καφενείο
θα σου τα ρίξω σε μια δόση
το συνηθίζω άμα μεθάω - έτσι για να σε λιανίσω -
να σε δω χωρίς βρακί να δούμε τι θα κάνεις
εσύ όμως λέει δεν θα 'σαι απ' αυτούς
θα σηκωθείς και θα χορέψεις παραγγελιά
...βεργούλες και με δείρανε...
και θα κρατάς στις χούφτες σου
μ' αγάπη και με προσοχή το μυαλό μου
είναι έτοιμο να διαλυθεί στα χίλια. Με πονάει.
Κι όταν
έρθουνε να σου πουν
εδώ δεν είναι
τόπος
και χρόνος
για τέτοια πράγματα
τράβηξε τη φαλτσέτα και θέρισε."


Αργοτερα με καληνυχτισες....
".το πανώ μας θα είναι κόκκινο ,στην εξουσία θα βάλουμε μόνο τη φαντασία μας..η χώρα που ονειρευτηκαμε  δεν ειναι ανύπαρτκτη ,καπου υπάρχει.. κάπου υπάρχει ένα νησί!"





 Καληνυχτα...  
"Μαρια, θα τον αλλαξουμε τον κοσμο...!!"

...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου