έχε το νου σου στο παιδί..




Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

μια ΕΚΔΡΟΜΗ η ζωή..Νίκος Μαμαγκάκης







"> Συνθέτης: ΝΙΚΟΣ ΜΑΜΑΓΚΑΚΗΣ
Στιχουργός: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ
Συμμετοχές: ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΜΗΛΙΑΡΕΣΗΣ, ΠΟΠΗ ΑΣΤΕΡΙΑΔΗ
Μουσική για κιθάρα και φωνή για την ταινία ΕΚΔΡΟΜΗ του Τάκη Κανελλόπουλου με τον Γεράσιμο Μηλιαρέση στην κιθάρα και την Πόπη Αστεριάδη στο τραγούδι
Track List:
01 ΕΙΣΑΓΩΓΗ
02 ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ Ι
03 ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΙΙ
04 ΦΥΓΗ - Πόπη Αστεριάδη
05 ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΙΙΙ
06 ΠΑΛΙΟΣ ΣΚΟΠΟΣ
07 ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΙV
08 ΤΟ ΣΥΝΝΕΦΟ - Πόπη Αστεριάδη
09 ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ V
10 ΕΡΩΤΙΚΟ
11 ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ VΙ
12 ΡΟΜΑΝΤΣΟ
13 ΤΕΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ







ΟΙ ΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΕΣ

Ὅμως ὑπάρχουν ἀκόμα
λίγοι ἄνθρωποι
ποὺ δὲν εἶναι κόλαση
ἡ ζωή τους

ὑπάρχει τὸ μικρὸ πουλὶ ὁ κιτρινολαίμης
ἡ Fraülein Ramser
καὶ πάντοτε τοῦ ἥλιου οἱ ἀπομείναντες
οἱ ἐρωτευμένοι μὲ ἥλιο ἢ μὲ φεγγάρι

ψάξε καλὰ
βρές τους, Ποιητή!
κατάγραψέ τους προσεχτικὰ
γιατί ὅσο πᾶν καὶ λιγοστεύουν

λιγοστεύουν

ΜΙΛΤΟΣ ΣΑΧΤΟΥΡΗΣ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



"ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΑ


Ὅλα τὰ ποιήματά μου γιὰ τὴν ἄνοιξη
ἀτέλειωτα μένουν.

Φταίει ποὺ πάντα βιάζεται ἡ ἄνοιξη,
φταίει ποὺ πάντα ἀργεῖ ἡ διάθεσή μου.

Γι᾿ αὐτὸ ἀναγκάζομαι
κάθε σχεδὸν ποίημά μου γιὰ τὴν ἄνοιξη
μὲ μιὰ ἐποχὴ φθινοπώρου
ν᾿ ἀποτελειώνω.."
(Κική Δημουλά, Ποιήματα, εκδ. Ίκαρος)

">

">
....


">



Κρατησέ με αγάπη μου, Πόπη Αστεριάδη
Στίχοι: Νίκος Φώσκολος,Μουσική: Μίμης Πλέσσας
απο την ταινία ''Πεθαινω καθε ξημέρωμα'' με σκηνές απο το
εργο....
"Κράτησέ με αγάπη μου
μέσα στα δυο σου χέρια
Σε περίμενα πολύ
και 'χω πια κουραστεί

Τόσα χρόνια πέρασαν
τόσες πίκρες και πόνοι
Μην αργήσεις αγάπη μου
μη μ' αφήνεις πια μόνη

Κράτησέ με αγάπη μου
για να βρούμε έν' αστέρι
Κράτησέ με αγάπη μου
μόνο αυτό σου ζητώ

Πέφτ' η νύχτα σκοτεινή
και κανείς μας δεν ξέρει
τι μας έγραψε η μοίρα μας
κι η ζωή τι θα φέρει"










">
συμπληρωματικα....
........................................http://left.gr/news/efyge-apo-ti-zoi-o-synthetis-nikos-mamagkakis

">
Πόσο μακριά τα σύννεφα στον ουρανό
μόνη σ’ αναζητώ
βουνό γιν’ είναι η ζωή μου
και μόνη θα χαθώ.
Κάμπος πικρός τα χέρια μου
και τη ζωή μου
μαύρος τη δέρνει ο καημός

Έλα βαθιά στο σώμα μου
φιλί πικρό στο στόμα μου.

Έλα βροχή και ντύσε το γυμνό κορμί
πού είναι η φωνή μου
και η προσμονή μου
η νύχτα κι η πληγή μου
Ήλιε μου έλα να σωθώ
και μη με αφήνεις μέσα στη νύχτα να χαθώ

Έλα βαθιά στο σώμα μου
φιλί πικρό στο στόμα μου.

">

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου