έχε το νου σου στο παιδί..




Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

έκθεση μαθήτριας Ε΄ Δημοτικού




ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΣΑΣ η 28η Οκτωβριου

Κυρια Μαιρη,

εγω τωρα δεν ξερω τι να γραψω...
ειμαι πολυ στεναχωρημενη....
Ειμαι στεναχωρημενη γιατι βλεπω ολους εσας τους μεγαλους να κλαιτε. Και με κολλησατε και μενα να κλαιω.
Σε 3 μερες γιορταζουμε την 28η Οκτωβριου...
Απο μικρη εχω στο μυαλο μου ενα στεφανι δαφνινο δυο σημαιες γαλανολευκες σε σχημα Χ και ενα τεραστιο ΟΧΙ μεσ τη μεση.
Οι παλιοι Ελληνες ηταν πιο ΓΕΝΝΑΙΟΙ!
Συνεχεια η μαμα και ο μπαμπας ειναι κολλημενοι στην μεγαλη μας τηλεοραση και μονο στις ειδησεις.Παω και τους την κλεινω και μου φωναζουν.Τους την κλεινω, γιατι μετα ολο βριζουν και μετα δεν μιλουν και μετα ειναι λυπημενοι.
Το σπιτι μας δεν εχει πια χαρα.
Και ολο κρυφακουω στα τηλεφωνα τους, που λενε τι θα κανουμε, τι θα κανουμε πως θα ζησουμε?
Τους λεω για να γελασουν αυτο που τους ελεγα οταν ημουν πιο μικρη. Θα παμε στο μηχανημα της Τραπεζας. Νομιζα πως αυτα τα μηχανηματα  μας δινουν τα λεφτα . Γιατι ετσι κανανε παντα στις διακοπες. Ομως δεν γελουν!
Τους λεω οτι θα πουλησουμε τις  μπαρμπι μου που εχω φυλαγμενες και μου χαμογελουν, αλλα παλι δεν γελουν.
Αφου εχω δει εγω φωτογραφιες της μεγαλης πλατειας με πααααααααρα πολυ κοσμο, δεν ειμαστε μονο εμεις , ολοι ειναι στεναχωρημενοι.
Αυτος ο Πρωθυπουργος μας, εχει ποδηλατο δεν φαινεται ναναι πλουσιος, και ειναι ο μονος που χαμογελα!
Ο μπαμπας τον λεει ΓΑΠ.
και λεει επισης οτι θα πουλησει ολη την Ελλαδα στους Γερμανους!
Δηλαδη θα γινουμε σαν τις ταινιες που βλεπουμε στην επετειο της 28ης Οκτωβριου.
Μαρεσουν αυτες οι ταινιες.Μαρεσε τοτε που οι στρατιωτες φωναζαν ΑΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
αλλα δεν μαρεσει ο πολεμος....
μου θυμιζει το ασπρο το γατακι που ειδα χθες σε κεινη την αυλη ,με το βγαλμενο το ματακι, που ζητιανευε φαγακι και κανεις δεν τουδινε.....
Εμεις οι ανθρωποι Γερμανοι, το γατακι Ελληνες.
Δεν μαρεσει να ζητιανευω, θα ντρεπομουν...
αλλα δεν ξερω πως ειναι οταν πεινανε.
Τωρα εχουμε απ ολα σπιτι μας. Καθε μερα εχουμε φαγητο, αλλα μετα που θα χρεωκοπησουμε δεν θαχουμε τιποτα.
Εμαθα προχθες τι σημαινει χρεοκοπια. Μου ειπαν οι γονεις μου οτι εχει αρχισει , αλλα εγω δεν το καταλαβαινω αφου εχουμε απ ολα! Δηλαδη, δεν θα πληρωνεται ο μπαμπας ουτε η μαμα και ουτε ο παππους θα παιρνει συνταξη.
Δεν ξερω γιατι τοτε παω σχολειο..
Και αμα μαθω γραμματα, τιποτα δεν θα κανω.
Θα γραφω ολη μερα γραμματα, γραμματα και μετα?
Αχ δικιο εχουν οι γονεις μου...τι θα κανουμε?
Ομως αφου ειμαστε τοσοι πολλοι ανθρωποι γιατι δεν παμε να πιασουμε τον γελαστο ποδηλατη Πρωθυπουργο μας και να του πουμε...σαν τους παλιους ΓΕΝΝΑΙΟΥΣ, ενα ΟΧΙ τερααααστιο?
Ναι ολα τα εχω μαθει.
Πως η χωρα μου εχει ενα χρεος δεινοσαυρου και πως μεχρι να μεγαλωσω θαχει γινει 100000000000000000 Κινγκ Κονγκ .
Αυτοι που του δινουν τα λεφτα για να μας "σωσει",τον κοροιδευουν και αυτος τα χαφτει!
Εγω που ειμαι μικρη το εχω καταλαβει και αυτος?
Σκεφτομαι μαλλον,οτι δεν ειναι τοσο καλος οσο θελει να δειχνει....
και ξαφνικα, θυμωνω κυρια Μαιρη, θυμωνω ΠΟΛΥ!
.....................................
Προσπαθω να μαθω το ποιημα που μουχετε βαλει κυρια Μαιρη...
σχεδον το ξερω απ εξω...!
Ποσο γενναιος ηταν ο ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ!!!!
Εγινε ηρωας μου τωρα με τη στεναχωρια μας.
Ναι, μπηκα στον υπολογιστη και τα εμαθα ολα για την Επανασταση που ηθελε να κανει, τοτε με τους Τουρκους ...ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΕ για μας ολους!
Κυρια, σας παρακαλω,το ιδιο ποιημα θελω να πω και στην αλλη επετειο, της 25ης Μαρτιου.
Αλλα εχω μια απορια.
Κανενας Ελληνας δεν ειναι σημερα σαν και ΑΥΤΟΝ? Ετσι θαπρεπε ναταν ΟΛΟΙ οι  μεγαλοι και να μη στεναχωριουνται και να μας στεναχωρουν και μας τα παιδια....
    Γραφοντας την εκθεση αυτη κυρια , καταλαβα ΓΙΑΤΙ πρεπει να διαβαζω!
Ακυρο κυρια Μαιρη,αυτο που σας ειπα, γιατι παω στο σχολειο...κλπ κλπ.
Α-ΚΥ-ΡΟ.
...και θα διαβασω ολου του κοσμου τα βιβλια και οταν θα μεγαλωσω θα γινω δασκαλα κ υστερα θα ξεσηκωσω ολον τον κοσμο να μην τους νοιαζουν τα λεφτα, να μην παιρνουμε ενα εκατομμυριο παπουτσια και ρουχα και θα τους πω να κλεισουν τις σιχαμενες τις τηλεορασεις που μονο στεναχωρια δινουν κι υστερα κι υστερα θα ανεβω πανω στην Ακρπολη κι υστερα, με φωνη μεγαλη θα φωναξω ν ακουστει σε ολη την Ελλαδα το ποιημα που μου βαλατε να πω!...    


Ο Θούριος του Ρήγα Φεραίου Βελεστινλή
Ως πότε παλικάρια, να ζούμεν στα στενά
μονάχοι σαν λιοντάρια, στες ράχες, στα βουνά;
Σπηλιές να κατοικούμεν, να βλέπομεν κλαδιά,
να φεύγομ΄ απ΄ τον κόσμον, για την πικρή σκλαβιά;
Να χάνομεν αδέλφια, πατρίδα και γονείς,
τους φίλους, τα παιδιά μας κι όλους τους συγγενείς;

Κάλλιο ΄ναι μίας ώρας ελεύθερη ζωή,

παρά σαράντα χρόνοι σκλαβιά και φυλακή!

Τι σ’ ωφελεί αν ζήσεις και είσαι στη σκλαβιά;
Στοχάσου πως σε ψένουν κάθ΄ ώραν στη φωτιά.

Το είπε...ο Ρήγας Βελεστινλής, Ρήγας Φεραίος,  κυρια Μαιρη ....και τωρα,
κλαιω....ΚΛΑΙΩ, που δεν ειμαι μεγαλη να μπορω να το κανω, ΤΩΡΑ!






     
Υπερασπίσου το παιδί
γιατί αν γλιτώσει το παιδί
υπάρχει ελπίδα..
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου