έχε το νου σου στο παιδί..




Σάββατο 13 Ιουνίου 2015

ψυχραιμια

σαλαμινα απο το κινητο μου
Τι λες ρε Πανουλη...ψυχραιμια !!
Σιγα σιγα...σε 44 μηνες θα κρινω.Τί σας εχει πιασει ολους;;;;
Αχ τί θελω και μπαινω εδω μεσα ;
Κι αυτος ο ταλαιπωρος ο Τσιπρας τί ειχε πει, θυμασαι;
"Ο δρομος ειναι μακρυς και δυσκολος , οχι με ροδοπεταλα στρωμενος....
Δεν υπαρχουν μαγικα ραβδια "
Ηρεμειστε...δεν μας φτανουν οι απεξω που ντε και καλα θελουν να ριξουν την ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, τα ΜΜΕ (ευτυχως οχι η ΕΡΤ) 
οι πεμπτοφαλαγγιτες,  εχουμε κι εμας να λεμε αχ και βαχ; Οι εκ του εσω μου τη δινουν πιο πολυ
Στηριζω οσο δεν γινεται τις τεραστιες προσπαθειες που γινονται, ειναι τιμιες γμτ δεν εχουν καμια σχεση με τους προδοτες που κυβερνουσαν για χροοονια τη χωρα μας...
Σιχαινομαι τις ηγεσιες της ΕΕ (ΠΟΤΕ δεν ταυτιζομαι με το "ιαχωβαδικο" κκε), αλλα
εχω φιλους εξω στην Ευρωπη που μου στελνουν μηνυματα..
"ΚΡΑΤΑΤΕ ΓΕΡΑ με τα σιχαματα που μας κυβερνουν , και που φερονται πραξικοπηματικα σε ΣΑΣ. Ειμαστε ΜΑΖΙ ΣΑΣ " μου γραφουν
Και να σου πω;;;
Ουτε παραγουμε τιποτα , κλεισαν τις επιχειρησεις (φροντισαν καλα γιαυτο οι εκ του εξω και οι εκαστοτε που μας κυβερνουσαν ), ουτε συνειδηση υπαρχει στο λαο τί σημαινει ,  "εξω απο ΕΕ"
Σιγα σιγα ομως θα τα καταφερουμε ρε φιλαρακι
Καντε ρε σεις ενθαρρυντικες αναρτησεις , τι σας εχει πιασει ;;;;
Θα ματωσουμε κι αλλο να το ξερεις, αλλα σιγα τα αιματα.
Κι αν θελουμε να βαλουμε τιτλο , το ΗΘΟΣ καποιων ανθρωπων στη σημερινη Κυβερνηση ειναι
Α Ρ Ι Σ Τ Ε Ρ Ο
Ψυχραιμια

Στο τελος ....

https://youtu.be/hhZ0FnuFQDw
Παω να φυγωωωωωωωωωωωωωωω
Φιλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου