έχε το νου σου στο παιδί..




Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

αυτομαστίγωμα.....

στον Αλιμο 16-10-2014 με το κινητο


Στίχοι:

Ούτ' ένας φίλος αυτό το βράδυ
ούτ' ένας άνθρωπος περνά
που είμαι μόνος μου εγώ κι ο πόνος μου
κι η μοναξιά μου με γερνά,
που είμαι μόνος μου εγώ κι ο πόνος μου
κι η μοναξιά μου με γερνά.

Ούτ' ένα γέλιο, ούτε δυο λόγια
ούτ' ένα χάδι που μπορεί
λίγο να ξεχαστώ, απόψε δε βαστώ,
είναι η νύχτα φοβερή,
λίγο να ξεχαστώ, απόψε δε βαστώ,
είναι η νύχτα φοβερή.

Ούτε κι εκείνη που έχει φύγει
δε με θυμάται, δεν περνά,
που είμαι μόνος μου εγώ κι ο πόνος μου
κι η μοναξιά μου με γερνά,
που είμαι μόνος μου εγώ κι ο πόνος μου
κι η μοναξιά μου με γερνά.

Τραγουδά ο Βασιλάκης γιός του τεράστιου Βαγγέλη ΚΟΡΑΚΑΚΗ που στιχοι και μουσικη ειναι του δεύτερου που ..ΛΑΤΡΕΥΩ!!!


με τη φωτογραφική μου..
με τη φωτογραφικη μου

Ένα παράπονο και ένα δάκρυ
πρώτο φθινόπωρο πρώτη βροχή
απόψε η σκέψη μου δε βρίσκει άκρη
απόψε λύγισε η αντοχή

Ένα σκοτείνιασμα που με βαραίνει
πικρή ανάμνηση σαν μαχαιριά
πρώτο φθινόπωρο που με πεθαίνει
πρώτο φθινόπωρο χωρίς χαρά

Ό,τι φαντάστηκα ήταν απάτη
κι αν κάτι έλπιζα έχει χαθεί
τέτοιο φθινόπωρο χωρίς αγάπη
τέτοιο φθινόπωρο μην ξαναρθεί
ΣΤΙΧΟΙ ΜΟΥΣΙΚΗ
Βαγγέλης Κορακάκης


Κόβει τον κάβο που κρατάει το σκαρί
κάποια παράξενη ηλιαχτίδα ξεχασμένη,
και η καρδιά μου στο λιμάνι κουρασμένη
που θέλει, τόσο, το ταξίδι να χαρεί,
και η καρδιά μου στο λιμάνι κουρασμένη
που θέλει, τόσο, το ταξίδι να χαρεί.

Δεν το χάνεις το ταξίδι
όταν φύγει το καράβι
ίσως την ελπίδα πνίγει
και ο πόνος σε ανάβει
γίνε μόνος καπετάνιος
και ταξίδεψε μονάχος
με το στήθος στον αγέρα
όπως του πελάγου ο βράχος.
Τρέμουν τα πόδια και τρομάζω σαν πουλί
νύχτα σου πήρα την καρδιά μου την κλεμμένη
εσύ που είσαι μες στο ψέμα γεννημένη
με βασανίζεις που σ’ αγάπησα πολύ,
κι εσύ που είσαι μες στο ψέμα γεννημένη
με βασανίζεις που σ’ αγάπησα πολύ.
Δεν το χάνεις το ταξίδι
όταν φύγει το καράβι
ίσως την ελπίδα πνίγει
και ο πόνος σε ανάβει
γίνε μόνος καπετάνιος
και ταξίδεψε μονάχος
με το στήθος στον αγέρα
όπως του πελάγου ο βράχος.
στίχοι , μουσική Βαγγέλης Κορακάκης
Τραγουδά ο Γιώργος Τάμπαρης




με το κινητο



Στίχοι: Οδυσσέας Ιωάννου
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος

Θες έναν κόσμο πιο μεγάλο
και μες στον φόβο κλείνεσαι
λες δεν θα πολεμήσεις άλλο
σαν φύλλο στο ποτάμι αφήνεσαι

Έσβησες όλα σου τα φώτα
νομίζεις πως δεν θα σε βρουν
μα όλα τα τότε και τα πρώτα
όπου κρυφτείς εκεί θα 'ρθουν

Όλος ο κόσμος να γυρίσει
δεν έχεις άλλη επιλογή
είσαι το πρόβλημα κι η λύση
και το μαχαίρι κι η πληγή

Είσαι το πρόβλημα κι η λύση
και το μαχαίρι κι η πληγή

Είπες πολλά κι ένιωσες λίγα
πίστεψες λέξεις κι εποχές
τώρα απλά γυρνάς σελίδα
δεν θα ξεμπλέξεις με ευχές

Τώρα κατέβασες τα χέρια
άλλοι το μέλλον αναγγέλουν
λες δεν θα πάμε και στα αστέρια
ας γίνουν όλα όπως θέλουν

Όλος ο κόσμος να γυρίσει
δεν έχεις άλλη επιλογή
είσαι το πρόβλημα κι η λύση
και το μαχαίρι κι η πληγή

Είσαι το πρόβλημα κι η λύση
και το μαχαίρι κι η πληγή...


Ασήμαντα περιστατικά
Κάποιος εξημέρωσε κάποτε μια μοναξιά από θηρίο της ερήμου ζώο την έκανε οικόσιτο, κι ήτανε τρυφερή και διακριτική και στην αφή τόσο απαλή, πιο απαλή ακόμα κι από γάτα.
Τώρα πως έγινε και , έτσι ξαφνικά, αυτή η τόσο εξημερωμένη μοναξιά τον κατασπάραξε, κανείς δεν ξέρει.
Αργύρης Χιόνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου