έχε το νου σου στο παιδί..




Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

Έχω να σου φέρω ένα μπαλόνι..

Κώστας Καρυωτάκης : ποίηση
Λουκάς Θάνος: μουσική
Ερμηνεύει ο Νίκος Ξυλούρης

Κι αν έσβησε σαν ίσκιος τ' όνειρό μου,
κι αν έχασα για πάντα τη χαρά,
κι αν σέρνομαι στ' ακάθαρτα του δρόμου,
πουλάκι με σπασμένα τα φτερά

Κι αν έχει, πριν ανοίξει, το λουλούδι
στον κήπο της καρδιάς μου μαραθεί,
το λεύτερο που εσκέφτηκα τραγούδι
κι αν ξέρω πως ποτέ δε θα ειπωθεί

Κι αν έθαψα την ίδια τη ζωή μου
βαθιά μέσα στον πόνο που πονώ-
καθάραιια πως ταράζεται η ψυχή μου
σα βλέπω το μεγάλο ουρανό,

Η θάλασσα σαν έρχεται μεγάλη,
και ογραίνοντας την άμμο το πρωί,
μου λέει για κάποιο γνώριμο ακρογιάλι,
μου λέει για κάποια που 'ζησα ζωή!
Το τραγούδι το βρήκα στο you tube. Πάντα μάρεσε.
To βιντεάκι είναι τραβηγμένο από μένα, μια ηλιόλουστη μέρα του Χειμώνα (προχθές)για να ρίξω την πίεση που ξαφνικά είδα ότι ειχα.
Κοντά στη Γλυφάδα, εδώ στην Αθήνα που τα παλιά τα χρόνια ήταν για μας μια ΕΚΔΡΟΜΗ!!
" μία «άσκηση» για την μείωση της πίεσης είναι «η τακτική ακρόαση ήρεμης φωνής και ήχου κυμάτων του ωκεανού να φτάνουν στην ακτή». Eτσι διάβασα!
...">
Αν ακούσεις κάτι παλιό να τρίζει την νύχτα, είναι το ξύλινο όνειρο που πλαγιάζουμε μαζί.
Χλόη Κουτσουμπέλη
Χλόη Κουτσουμπέλη

Εμπιστευτικόν
Άλλες ερμηνείες:
Αρλέτα
Αναστασία Μουτσάτσου
Μιλτιάδης Πασχαλίδης


Ήρθα ποιος να ξέρει από που
πήγαινα τροχάδην πουθενά
το τρένο με ξεφόρτωσε αλλού
και βρέθηκα μαζί σας εδώ να.

Έχω να σου φέρω ένα μπαλόνι
να παίζεις όταν είσαι μόνη - Αντιγόνη
έχω να σου δώσω μια κουβέρτα
να μην κρυώνεις το χειμώνα - Δυσδαιμόνα.

Ήρθα κι ετοιμάζομαι να φύγω
στο χαρτί τα δώρα μου τυλίγω
έφερνα μαζί μου συμφορές
και μικρές ασήμαντες χαρές.

Τώρα και πάντα για τη Νίκη
βαδίζω με το δεκανίκι
δυο βήματα πίσω κι ένα μπρος
τρέχω και γλιστράει ο καιρός.

">
">

">

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου