έχε το νου σου στο παιδί..




Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

Η αισιοδοξία το ΟΠΙΟΝ του λαού..

"Καλο Σαββατοκύριακο σε όλους!

ΆΝ όχι τώρα πότε;

Η ΕΡΤ έδειξε το δρόμο, αν ακολουθήσουν κι άλλοι το αδιέξοδο που μας δημιούργησαν θα γίνει δικό τους αδιέξοδο!
Νοιάζονται δήθεν για το δημόσιο σχολείο, ποιός, οι προσκυνητές της παραπαιδείας και του εμπορίου γνώσεων!
Νοιάζονται δήθεν για την υγεία, ποιός, οι μιζαδόροι των φαρμακοβιομηχανιών και οι θιασώτες της παράνοιας "ο έχων λεφτά σώζεται, οι άλλοι πεθαίνουν"!
Νοιάζονται δήθεν για τα λουκέτα, οι κουβαλητές στη χώρα μας όλων των τραστ, εμ μπορούν αυτοί χωρίς τράστ;
Νοιάζονται δήθεν για την ανεργία , ποιός, οι θιασώτες των κινέζικων επενδύνσεων με 300 ευρώ μισθό!
Νοιάζονται δήθεν, για φορολογική ισονομία οι οφσορίτες φοροφυγάδες;
Νοιάζονται δήθεν για τη χώρα αυτοί που την καντάντησαν σαν τα μούτρα τους;

ΑΝ όχι τώρα πότε;

Κάθε μέρα που παραμένουν στας οθόνας τους, μας κρύβουν τον ήλιο, τώρα είναι καιρός του Όλοι μαζί, μην τους πάρει ο καινούριος χρόνος στο σβέρκο μας.

Υπάρχει μια πρώτη λύση. Όλοι με το Συριζα!

Άλλη δεν υπάρχει δεδομένων των συνθηκών και των όπλων που κατέχουν!
Αν έβγαινε και το ΚΚΕ απ'τη χειμέρια νάρκη του, αν..."
Κ. Τ.


http://naxos365.blogspot.com/2013/09/blog-post_14.html?spref=fb



"ΌΧΙ δεν υπογράφουμε, να τα πουλήσουμε όλα. Αφού είμαστε ανίκανοι να συντηρήσουμε τη χώρα μας, να την πουλήσουμε ολόκληρη, τούτοι εδώ μας τα πρηξαν, κομμάτι κομμάτι την πουλάνε. Δεν την πουλάνε μια κι έξω να ησυχάσουμε! Μετα κορδόνωνται ότι ξέρουν και από εμπόριο!
Αν ως τα Χριστούγεννα δεν τα καταφέρουν να τα πουλήσουν όλα να τσακιστούν να φύγουν ...
Μετά δεν πουλάμε τίποτα και όλα τα κομάτια που πούλησαν άκυρα θα είναι.. Σαμαροβενιζοτέτοιοι γκέγκε;"

Κ.Τ.

Σας μοιραζω τον ΗΧΟ
για Καλ Ο Σαββατοκύριακ Ο



http://youtu.be/F6KwTNvpQUA

Ακάκιε, τον καφέ της παρηγοριάς!
Με τη μασελίτσα μας,
χράτσα χρούτσα , χράτσια χρούτσα..
Ζήτω η "τρέλα"
- Γιατρέεεεε βοήθειαααα
- Στην Ο δό Ο νείρων...
ΒΡΕΧΕΙ!!!!!!!!

Έλα κοντά μου δεν είμαι η φωτιά
τις φωτιές τις σβήνουν τα ποτάμια
τις πνίγουν οι νεροποντές
τις κυνηγούν οι βοριάδες

Δεν είμαι δεν είμαι η φωτιά

Έλα κοντά μου δεν είμαι ο άνεμος
τους άνεμους τους κόβουν τα βουνά
τους βουβαίνουν τα λιοπύρια
τους σαρώνουν οι κατακλυσμοί

Δεν είμαι δεν είμαι ο άνεμος

Εγώ δεν είμαι παρά ένας στρατολάτης
ένας αποσταμένος περπατητής
που ακούμπησε στη ρίζα μιας ελιάς
ν΄ακούσει το τραγούδι των γρύλων
κι αν θέλεις έλα να τ' ακούσουμε μαζί..
Μενέλαος Λουντέμης

http://youtu.be/RSTc-vIy5JM

ΥΓ Τούτες τις ατάκες, άκουγα σε διαδρομές του φετεινού μου "καλοκαιριού"
Θέλησα να το μοιράσω στη θλίψη των καιρών μας,
Θα τα καταφέρουμε..;

">


ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ
Φθινόπωρο νεροποντές του έτους τα προαιώνια
λυπηρά μακρόσυρτα λοίσθια
χαράζοντας εύνοιες στα μόρια του μέλλοντος
ευτυχία παράξενη
στη χαρμόσυνη φάση του αίματος: την καρωτίδα.
Στεγανές πολλαπλότητες ή
το γάργαρο βασίλειο της ενότητας;

ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΟΥΖΟΣ

http://youtu.be/hMLNNaK2VJE

Τα ξαναλέμε ..


"Όσο κρατήσει η ζωή κρατεί κι ο θάνατος.
Ώρα να σκεφτώ τα Μ Ε Λ Λ Ο Υ Μ Ε Ν Α
σωριασμένα αιφνίδια στο χθες.
Γι αυτό ποτέ μου δεν παζάρεψα το ηλιοβασίλεμα
ο πλούτος μου είναι το στήθος μου.
και ταξιδεύω σίγουρος.
Όσο κρατήσει η ζωή κρατεί κι ο θάνατος.
Όσο κρατήσει η ζωή κρατεί κι ο θάνατος.
Όσο κρατήσει η ζωή κρατεί κι ο θάνατος."

"> "

Φευγοντας, ΣΑΣ μοιράζω το κασετοφωνάκι της Ρούλας..
http://www.kasetophono.com/p/blog-page_5959.html



και το δώρο του Χάρη..
http://www.youtube.com/user/FinosFilmsChannel/videos

Γειά Του..

">

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου