έχε το νου σου στο παιδί..




Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

31 Αυγούστου 2013...

Εγώ σπιτάκι μπροστά στο χωματόδρομο
Εσυ φεγγάρι μου , το ΦΩΣ μου!

Αποχαιρετώντας το  φετεινό περίεργο καλοκαίρι..
..
"Τζογαρισες στ Ο όνειρο κι είσαι έτοιμος για Ο ΛΑ...
το λέει κι ένα τραγούδι
που μας μάθαιναν παλιά.."

Πόσο έτοιμοι, στ αλήθεια..;


..
"Στα ανώδυνα τα πάμε καλά, στα επώδυνα σωπαίνουμε συνένοχα!
Καλοκαίρι τέλος, φθινόπωρο και χειμώνας πια, χωρίς κανένας να μπορεί να προβλέψει που πάμε.
Αν δεν μάθουμε να μιλάμε ταυτόχρονα με το μυαλό, τη γλώσσα και την πράξη, αν δεν παραδεχτούμε ότι μας συμβαίνει σαν άτομα και σαν χώρα, το χάος είναι εδώ. Θα παραμείνουμε στο θανατηφόρο σκοτάδι.
Ποιος θα πάρει πάνω του την ανάσταση της χώρας;
Πάντως όχι όσοι την έθαψαν."




"Πόσο μακριά τα σύννεφα στον ουρανό
μόνη σ' αναζητώ
βουνό γιν' είναι η ζωή μου
και μόνη θα χαθώ.
Κάμπος πικρός τα χέρια μου
και τη ζωή μου
μαύρος τη δέρνει ο καημός

Έλα βαθιά στο σώμα μου
φιλί πικρό στο στόμα μου.

Έλα βροχή και ντύσε το γυμνό κορμί
πού είναι η φωνή μου
και η προσμονή μου
η νύχτα κι η πληγή μου
Ήλιε μου έλα να σωθώ
και μη με αφήνεις μέσα στη νύχτα να χαθώ..."

Έλα βαθιά στο σώμα μου
φιλί πικρό στο στόμα μου.


"Κοιτάζω τα άλλα τα ρημάδια. Τα γύρω. Χιλιετίες πάλεψαν, μύρια-πόσα γυμνά χέρια, να κάνουν τον βράχο γη, να μεταφέρουν χώμα σε κάθε πλαγιά, να το στηρίξουν με τις πεζούλες, τους τράφους, να δώσει τροφή, ζωή. Τώρα, μέσα σε λίγες μόνο δεκαετίες, παντού ερείπια πεζούλες και τράφοι, τα άγρια σχίνα και οι θάμνοι παλεύουν να συγκρατήσουν τον κόπο, αλλά πόσο να αντέξουν κι αυτά... Η διάβρωση, η πολιτισμική και η αξιακή, διαβρώνει τα πάντα και δεν αφήνει πίσω της παρά μόνο τόπους και ανθρώπους χωρίς "χώμα" που βλαστήζει...

Εκεί που κάθεσαι, πιες τον καφέ σου και δες (ή ξαναδές) τον μικρό πρίγκηπα. Την αλεπού άκου -κι ίσως δεις κανέναν "μυλωνά" εκεί γύρω..."






Συνθέτης: ΝΙΚΟΣ ΜΑΜΑΓΚΑΚΗΣ
Στιχουργός: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ
Συμμετοχές: ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΜΗΛΙΑΡΕΣΗΣ, ΠΟΠΗ ΑΣΤΕΡΙΑΔΗ
Μουσική για κιθάρα και φωνή για την ταινία ΕΚΔΡΟΜΗ(1966) του Τάκη Κανελλόπουλου με τον Γεράσιμο Μηλιαρέση στην κιθάρα και την Πόπη Αστεριάδη στο τραγούδι
Track List:
01 ΕΙΣΑΓΩΓΗ
02 ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ Ι
03 ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΙΙ
04 ΦΥΓΗ - Πόπη Αστεριάδη
05 ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΙΙΙ
06 ΠΑΛΙΟΣ ΣΚΟΠΟΣ
07 ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΙV
08 ΤΟ ΣΥΝΝΕΦΟ - Πόπη Αστεριάδη
09 ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ V
10 ΕΡΩΤΙΚΟ
11 ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ VΙ
12 ΡΟΜΑΝΤΣΟ
13 ΤΕΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ
">


'Ολες οι φωτογραφίες του παραπάνω βίντεο,
είναι ό,τι είδα αυτό το μελεγχολικό καλοκαίρι..

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10201965618126760.1073741835.1374275126&type=1&l=82a3c2554b

ΚΑΛΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ..

Είναι Μαρία -δε θέλω να λέω ψέματα- δύσκολοι καιροί.
Και θα έρθουνε κι άλλοι.
Δεν ξέρω -μην περιμένεις και από μένα πολλά-
τόσα έζησα, τόσα έμαθα, τόσα λέω
κι απ' όσα διάβασα ένα κρατάω μόνο:

"Σημασία έχει να παραμένεις άνθρωπος"!
Θα την αλλάξουμε τη ζωή!
Παρ' όλα αυτά Μαρία.......

Κατερίνα Γώγου, Ιδιώνυμο 1980


"Ειρήνηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη"
"Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι"
"Σε βλέπωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω...
Πήρα το σωστό δρόμοοοοοοοοοοοοοοοοοοο;;;;"
"Όχιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι"
"και ποιος είναι ο σωστός δρόμος;;;;"
"αυτός που ανοίγεις μόνηηηηηηηηηηη"
"Σωστήηηηηηηηηηηη"λέει η τρίτη που είναι μακρυά απο το νησί αλλά ακούει...
"Ειρήνη σωστήηηηηηηηηηηηηηη λέει η Ελπινίκηηηηηηηηηηηηη"
Δύο Ειρήνες (ή μία η δασκάλα του χωριού)κι άλλη η δική μου Μαγισούλα.."

ΕΛΠΙΝΙΚΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ
σ αγαπώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου