έχε το νου σου στο παιδί..




Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

Μη φοβάσαι...!!!

"Θέλει, αστέρι μου, ατέλειωτα νυχτέρια
Να γίνει η κάμπια χρυσαλίδα και μετάξι.."
...................................................
«Θέλω τον ήλιο να τον κάνω χρυσάφι και να τον μοιράσω στους στερημένους.Θέλω το νερό να το κάνω φάρμακο και να το μοιράσω στους ανήμπορους.Θέλω τον αγέρα να τον κάνω αναπνοή και να τη μοιράσω στους σκλάβους.Θέλω το Σύμπαν να το κάνω καλοσύνη και να τη σκορπίσω παντού.»


Εκεί, σχεδόν προς το τέλος του κόσμου
το περιπλανόμενο καράβι μου
ξεφεύγοντας απ' την θέληση των κυμάτων
μ΄οδήγησε μια μέρα
Ήταν ένα μικρό νησάκι
αλλά η ευγενική νεράιδα που μένει εκεί
μας προσκαλεί
να ρίξουμε μια ματιά

Γιουκάλι
είναι η γη των επιθυμιών μας
Γιουκάλι
είναι η ευτυχία, η ευχαρίστηση
Γιουκάλι
είναι η γη όπου ξεχνούμε όλες τις ανησυχίες μας
είναι στη νύχτα μας, σαν ένα λαμπερό άνοιγμα
το άστρο που ακολουθούμε
είναι Γιουκάλι

Γιουκάλι,
είναι ο σεβασμός όλων των όρκων που έχουμε δώσει
Γιουκάλι
είναι η γη της αμοιβαίας αγάπης
είναι η ελπίδα
που υπάρχει σε κάθε ανθρώπινη καρδιά
η απελευθέρωση
που περιμένουμε για το αύριο
Γιουκάλι
είναι η γη των επιθυμιών μας
Γιουκάλι
είναι ευτυχία, ευχαρίστηση
αλλά είναι ένα όνειρο, μια τρέλλα
Δεν υπάρχει Γιουκάλι

Κι η ζωή μας πάει μακριά
κουραστικά μέρα με τη μέρα
αλλά η φτωχή ανθρώπινη ψυχή
ψάχνοντας την λησμονά παντού
προσπαθώντας ν' αποδράσει απ' τον κόσμο
κατάφερε να λύσει το μυστήριο
μέσα του πέφτουν τα όνειρά μας
σε κάποιο Γιουκάλι


ΥΓ. Τη μετάφραση μου τη βρήκε η φίλη μου Ανιρέτα...

4 σχόλια:

  1. το ΠΑΝ είναι λοιπόν να ξέρουμε ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ! Και αν ακόμα πελαγώσουμε και μας κοπεί το νήμα, πάντα μία ΝΕΡΑΙΔΑ είναι κει κοντά - άσχετα αν τη βλέπουμε ή όχι, εκείνη πρόθυμα μας δείχνει το δρόμο να κόψουμε τα νήματα που μας περιτυλίγουν... είστε ΥΠΕΡΟΧΕΣ, καρδούλες μου! Μου λείπετε ήδη. Σας αγαπώ πολύ:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σοφακι μου λατρεμενο...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αξιζει στους υπεροχους ανθρωπους να συμβαινουν υπεροχα πραγματα..σου το ευχομαι..Λινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΛΙνα θυμησου μια σφιχτη αγκαλιτσα να σου κανω...αν παμε θαλασσα τις ερχομενες μερες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή