έχε το νου σου στο παιδί..




Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

σπαααααααααστε τις TV

Ναι, να σου πω τί σκεφτομαι.
Εδω στο φεις, κανω επιλογη στους "φιλους". Πάω αργα το βραδυ και διαβαζω τις αναρτησεις τους, οσων μπορω , οσο αντεξει η νυστα μου. Δεν προλαβαινω οσους θαθελα. Και χαιρομαι για τις καταγγελτικες αναρτησεις τους , και για οσα ΟΜΟΡΦΑ μοιραζουν! Παιρνω δυναμη , συνεχιζω, εξω!
Εξω , η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ θελει μασημενη τροφη, αναθεση στον αλλον και πανω απ ολα η παρτη του. Χωρις καμια ωριμοτητα, απολιτικη, παπαγαλακια της προπαγανδιστικης "ενημερωσης" , (σπαααααααααστε τις TV), εχει αποψη για ολα χωρις καν να μπαινει στον κοπο να διαβαζει ,να καλλιεργει μια κριτικη σκεψη για ο,τι ΤΡΑΓΙΚΟ συμβαινει γυρω μας...
Δηλωνω απαισιοδοξη . Θα μπορουσα να ειμαι χαρουμενη που επιτελους παμε για εκλογες. Δεν ξερω γιατι δεν ειμαι. Δεν εχω εμπιστοσυνη στους "νεοελληνες" που θελουν αρχηγους , πλαστικες σημαιες, παολες και δηθενιες, που διακατεχεται απο ολα οσα προανεφερα,συν τον καθρεφτισμο του αθλιου εγω τους.
Μακαρι να διαψευσθω, μακαρι, μακαρι, μακαρι.
Θα ψηφισω ΣΥΡΙΖΑ (χωρις Κουβελη κι αλλους μνημονιακους).

Να ειστε καλα, με πολλες πολλες αντοχες και διαρκη αγωνα ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ , σ ενα καλυτερο αυριο.
(γιατι τα παιδια ολων μας, τα ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΑΥΤΟΥ, δεν εφταιξαν σε τιποτα)
ΕΣΕΙΣ, εδω μεσα και εξω συνεχειστε τις καταγγελιες των προδοτων της ομορφης χωρας μας.
Να μιλατε με το χερι στην καρδια , αλλα και με το μυαλο ..
ΥΓ. Συγγνωμη για την πολυλογια μου, μολις γυρισα απο το Μοναστηρακι εκανα απιστευτες συζητησεις με κοσμο που δεν ηξερα, γιαυτο ξεσπασα εδω!:)
Stamatis Kraounakis για φιναλε.. http://youtu.be/o_3c8SjHL2U
Γεια και χαρα σε ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ , ολα θα πανε καλα!!!:)
σπαααααααααστε τις TV

Τραγουδάκι....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου