έχε το νου σου στο παιδί..




Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Άκου πως τραγουδάει η ψυχή...Μαρία Αναματερού

11 του Ιούλη , 2013
στο 'Αλσος Βείκου
 μια Α ν ά σ α ...

Μαρία....


">


Τι βιολι ο Θεολογος, τι πιανο ο Μαρκος...
(Το παραπανω βιντεο το βρηκα στον αγαπημενο ΦΙΛΟ , Θεοδωρο Γαλιτη )Η ψυχη μου εφυγε , ουτε ξερω που πηγεεεεεεεεεεεεεεεε
Επαθα και με τους τρεις τους.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Κορσικη να τους Ονομασουμε;;;;;;;;;;;
Ναι!

Ας τους αφιερωσω λοιπον , ο,τι ειχα γραψει παλια σε αυτο το αγαπημενο ακουσμα:
```````````````````````````````````````````````````````````````````

έχεις ακόμα να κλάψεις πολύ ώσπου να μάθεις τον κόσμο να γελάει...

Σε μιά γωνιά του κόσμου
CORSICA...
Lyrics in Greek....

υπάρχει μιά λάμψη τρυφερότητας
μέσα στην καρδιά, μεγαλόπρεπη
σε γεμίζει με αγνότητα
διαμάντι των θαυμάτων
μην ψάχνεις για κάτι παρόμοιο
δεν θα βρείς τίποτα τέτοιο
είναι μοναδικό, στέκεται μόνο κι ακριβό
Κορσική.
Πάντα ξυπνούσε τόσες επιθυμίες
αυτός ο βράχος στη μέση της θάλασσας
λαμπερός θησαυρός
ιερός σάμπως βωμός
ήρεμη, γλυκειά σαν το αρνί
γενναιόδωρη κι οικεία
ξεσηκώνεται, επαναστατεί
όταν ταπεινώνεται ο λαός της....

.......ξορκίζοντας τη θλίψη των καιρών μας, καθώς η νύχτα προχωρά και ονειρεύται πως τα γέλια των ανθρώπων θα ζωγραφίσουν και πάλι τη χαμένη άνοιξη...
θα μου πεις με ξόρκια...??
θα σου πω... πάμε πάλι να σου δείξω την "οδό Ο νείρων" ......?

..................

"Ζω θα πει αντιστέκομαι, μέχρι να πεθάνω...

Όταν η πραγματικότητα δεν αντέχεται
Πας στην Οδό Ονείρων
Η στην Οδό Ουτοπίας
Δυό παράλληλοι δρόμοι
Κάθετοι στην Οδό της Απογοήτευσης
Περνάς τις γραμμές του υπαρκτού μπορντέλου
Στέκι των μπλέ και πράσινων κόκων τα τελευταία χρόνια
Στρίβεις Αριστερά στην Ο δό Ευαισθησίας
Βγαίνεις στο ξέφωτο
Και αγναντεύεις την Οριζόντια γραμμή
Θα τις δεις να φωτίζουν
Να κυματίζουν τα Ο νειρα μας."

http://youtu.be/pvhSw2TLFMc

">


Η ληψεις οι  δικιες  μου χαλια...

Η φωνη ΜΟΝΑΔΙΚΗ!!!!!!!!!!!!
11-7-2013
Βιολί: Θεολόγος Μιχελλής
Πιανο:Μάρκος Κότσιας
Έγχορδα: Γιώργος Παππάς

ΘΕΑ ΜΟΥ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
ΜΟΥΣΑ ΜΑΣ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!
Ειχα καιρο να νοιωσω ετσι , ΑΝΑΣΑ ΜΑΣ......!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΕΣΥ , ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ, Ο ΜΑΡΚΟΣ , ΟΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΙ ΣΟΥ....
ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΒΡΑΔΥΑ , γεματη ΟΞΥΓΟΝΟ που τοσο το χρειαζομαστε στη πουλημενη πατριδα...
Ετσι, να μας δινεις ΔΥΝΑΜΗ να συνεχιζουμε τον Δυσκολο ΑΓΩΝΑ καρδια μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΥΓ Το νεο μου κινητο απαισιο, (ο,τι παλιο και καλυτερο χαχα) σε πηρα για ΜΟΙΡΑΣΙΑ στον κοσμο αλλα στα βιντεο δεν φαινεσαι , μονο ακουγεσαι!
Τι κριμα...
Αλλα δεν πειραζει...Τετοια ΦΩΝΗ ν ακουγεται θελωωωωωωωωωω:)
Ελπιζω σε αλλους να εχουν παρει την καταπληκτικη αυτη καταθεση ψυχης !
Μας χρειαζεται λατρεμενη μου , ΜΟΝΑΔΙΚΗ Μ Α Ρ Ι Α Μ Α Σ .....
Μολις βρω χρονο, οτι εχω θα τα αποθηκευσω στο μπλοκ μου και θα στα φερω εδω να τα δεις ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!
Νασαι καλα ΜΑΡΙΑ, ναστε ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ να μας χαριζετε τετοιες ΑΝΑΣΕΣ!
Σ αγαπω Γλυκεια μου, Σεμνη, ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ,
Υ Π Ε Ρ Ο Χ Η
ΜΑΡΙΑ ΑΝΑΜΑΤΕΡΟΥ

Το βιντεο το παρακατω κοπηκε γιατι ειχα κληση...:)
Σε γλυκοφιλω...



">

">


Μουσική/Στίχοι: Μιτζέλος Αντώνης
M ένα φιλί σου άχραντο
στο μυστικό με μύησες
κι από φτωχό και γήινο
ουράνιο, πανάχραντο
το σώμα μου εποίησες

Κρυφή μου αγάπη κυμματούσα
στο πέλαγός σου να χαθώ
εφτά φουρτούνες να πνιγώ
μ ένα φιλί σου θα κρατούσα
τρεις μέρες για ν αναστηθώ

Κι έτσι ακόμα σ αγαπώ
κι είσαι ο μύθος μου
φως απ τα μάτια σου κρατώ
να καίει το στήθος μου

Κι έτσι ακόμα είσαι εδώ
κι είσαι η έγνοια μου
κι αν έφυγες σε καρτερώ
παραμυθένια μου

Ρίξε φωτιά στην άβυσσο
να δω να περπατήσω
κι απ τον Aχέροντα νερό
θα φέρω στον παράδεισο
να σε γλυκοποτίσω
">




">

Και η ΕΚΠΛΗΞΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΑΛΙΤΗΣ

Κρατειστε το ΟΝΟΜΑ !
ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙ κι ειναι νεοτατο παλικαρακι!
Δημητρη χιλια μπραβο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μαρία ευχαριστούμε και για τους υπέροχους Καλεσμένους σου!

">


Καβοντοτίτικος απο τον Υπέροχο ΘΕΟΛΟΓΟ ΜΙΧΕΛΛΗ στο βιολί

">



σαν  παντρευεται η ΝΑΞΟΣ με την ΚΡΗΤΗ.
">




">



ΦΙΝΑΛΕ!!!!!

Εμείς ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ , τραγουδάμε για να ΕΝΩΣΟΥΜΕ τον κόσμο...

στο ΆΛΣΟΣ ΒΕΊΚΟΥ
ενα μικρο δειγμα σε τραγουδια ψυχης απο ΤΗ ΜΑΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!
και την απιθανη ΠΑΡΕΑ της...

">



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου