έχε το νου σου στο παιδί..




Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

μια φυσαρμόνικα που κλαίει..


Μου παραπονεθηκες οτι οι αναρτησεις μου ειναι για χαρακιρι, για ενεσεις, μου εκανες και την κινηση στο χερι σαν αυτη που κανουν οταν παιρνουν ηρωινη!
-Βαλε κανενα μπιτατο ρε Ρενα, ζωη ρε παιδι μου! Ζητω ο Παναθα!
Στα ειπα Ο λα εκεινο το βραδυ, μεταξυ σοβαρου και αστειου, σε εβρισα.
Η μαγκια απο τα μπατζακια σου. Με εκνευρισες. Μικρος εισαι , αργοτερα θα καταλαβεις ειπα απο μεσα μου και σε δικαιολογησα...
Θα παντρευτεις , θα νοικοκυρευτεις, θα πηγαινεις γυμναστηρια θα εισαι κοινωνικος κανοντας τραπεζι σε γιορτες με κοψιδια θα πηγαινεις με οποια σε γουσταρει στα κρυφα και οταν η "συζυγος" θα κανει το παραμικρο, εσυ με καθαρη αντρικια φωνη θα της πεις , ΤΕΛΟΣ ετσι απλα, ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.
-Ακριβως! μου ειπες.
Ευκαιρια εγω για γκαλοπ στους μεγαλους.Ολοι, οπως εσυ. Δηλαδη οχι ολοι. Στους 13 οι τρεις μιλησαν διαφορετικα.
Πας ερχεσαι πας ερχεσαι ευχαριστημενος που μπηκες στο Πανεπιστημιο και βριζεις για τις απεργιες που δεν εχει μεσον για να πας στο μπουρδελο (ετσι οπως την καταντησαν)τη  σχολη σου.
Σε ποια σχολη εισαι? τι θα γινεις οταν θα μεγαλωσεις?
Καλα δεν εχεις παρει χαμπαρι τι γινεται?

-Κοιτα μη πει το κωλογατο μεσα στο σπιτι και παρεις κανενα μικροβιο, εχω σφουγγαρισει! Οχι ! μη του δινεις φαγητο γιατι θα μαθει και την εβαψες, στο λεω! (ακουω ακομα τη φωνη της μανας σου)


Σε κοιταζω. Περιμενω την αντιδραση σου, περιμενω την αντιδραση σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




μια φυσαρμόνικα που κλαίει..
έχεις να κλάψεις ακόμα πολυ μεχρι να κάνεις τον κόσμο να γελαει.....
Πεθαίνουν τα όνειρα μέσα στην εκπλήρωση. Και μόνο εκείνα τ άλλα, που η τύχη ή έστω οι περιστάσεις Τους αρνήθηκαν την ύπαρξη, εκείνα ζουν για πάντα. Κι όταν, καμιά φορά, ξυπνάς τη νύχτα Τ'ακούς να πεταρίζουν μέσα σου, τεράστια κι άγρυπνα Σαν τα δυστυχισμένα βλέφαρα των τυφλών...
Τ. Λειβαδίτης




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου